شناسهٔ خبر: 77180 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

سجادی مطرح کرد؛

دیدار جبهه پیروان با جامعه روحانیت و آیت‌الله موحدی‌

کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: پیرو دیداری که با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم داشتیم، قراراست دیداری هم با جامعه روحانیت مبارز و دبیر کل جدید این تشکل روحانی داشته باشیم.

به گزارش نماینده سید کمال سجادی درگفت و گو با میزان، در مورد جلسات جبهه پیروان، اظهار کرد: جلسات جبهه پیروان خط امام و رهبری به طور منظم و با ریاست محمد رضا باهنر برگزار می شود.

وی در مورد برنامه دیدار جبهه پیروان با جامعتین نیز افزود: پیرو دیداری که با جامعه مدرسین و آیت الله یزدی طی ماه گذشته داشتیم، قرار است که با جامعه روحانیت مبارز و دبیر کل جدید این تشکل روحانی جلسه ای را با محوریت وحدت اصولگرایان برگزار کنیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه جبهه پیروان چنین برنامه هایی را با آیت الله مهدوی کنی به طور معمول در دانشگاه امام صادق (ع) انجام می داد، تصریح کرد: به طور قطع ادامه ارتباط با جامعه روحانیت مبارز و بهره گیری از نظرات این تشکل روحانی از برنامه های اصلی جبهه پیروان است.

سجادی درباره جزئیات جلسه با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت الله یزدی، ادامه داد: براساس توصیه های آیت الله یزدی حرکت جبهه اصولگرایی فقط درسایه انسجام و کارایی حقیقی ادامه خواهد یافت و منجر به حفظ وحدت می شود.

وی خاطر نشان کرد: آیت الله یزدی از انتخاب محمد رضا باهنر به عنوان دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری استقبال کردند و همچنین تاکید بسیار زیادی در وحدت هرچه زودتر اصولگرایان داشتند.

نظر شما