شناسهٔ خبر: 76943 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

سرگردانی مردم در طرح مسکن مهر آخوندی را به مجلس کشاند

موسوی نژاد341 عضو کمیسون انرژی مجلس با بیان اینکه سزاوار نیست مردمی که برای خانه دار شدن لوازم حیاتی زندگیشان را فروخته‌اند سرگردان باشند، افزود: وزیر راه و شهرسازی باید پاسخگو باشد چرا طرح مسکن مهر که برای قشرکم درآمد جامعه طراحی شده به نحو مطلوب عملیاتی نمی‌شود.

به گزارش نماینده، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد درگفت و گو با میزان، درباره سئوال خود از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جلسه هفتگی (سه شنبه ۱۸آذر) در کمیسیون عمران، اظهار کرد: آقای آخوندی باید جوابگو باشند که برای چه افرادی که با سختی فراوان وام تهیه کردند و درمسکن مهرثبت نام کرده‌اند این گونه باید سرگردان باشند.

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه ما درعرصه حمل و نقل و جاده‌ای نیز با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستیم، ادامه داد: بطور مثال تنها در حوزه انتخابیه بنده روزانه شاهد تصادفات جرحی بی‌شماری هستیم که این امر به هیچ وجه توجیه منطقی  ندارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یاد آورشد: مدیریت‌های موجود در وزارت راه و شهرسازی از خرد تا کلان باید به نحوی متمرکز شود که این خلاء های عمرانی و جاده‌ای را پر کند؛ زیرا مسئولیت این مشکلات بر عهده وزیر راه وشهرسازی است.

نظرات مخاطبان 0 10

  • ۱۳۹۳-۰۹-۱۷ ۱۶:۴۳ 0 11

    خدا خیرت بده حاج آقا..
    شما را به جدتان فاطمه زهرا قسم میدهیم که در خصوص این افزایش قیمت مسکن مهر شهر پردیس به صورت جدی وارد شده و برخورد کنید.. ما زندگیمان را برای مسکن مهر فروخته ایم و تنها امیدمان همین مسکن مهر است که این هم با افزایش قیمت های نجومی و کذایی اخیر دارد به باد می رود..
    شما را به خدا قسم می دهیم شما که نماینده ما ملت هستید خواهشا و خواهشا از ما متقاضیان حمایت کنید... علی یارتون...
                                
  • ۱۳۹۳-۰۹-۱۷ ۱۷:۱۴احمد 0 13

    با سلام.از این که از مردم حمایت میکنید متشکریم.به نظر من ایشان باید استیضاع شود انگار ایشان با مسکن مهری ها سر لج افتاده و گویی مال این مملکت نیست.مطمئن باشید اگر این ایده برای خودشان بود تا الان ساخته بودند تحویل داده بودند.دکتر این مملکت اومده تلویزیون میگه زوج های جوان برند از فامیل هایشان قرض بگیرند.واقعا ایشان دکتر هستند و در جامعه ما زندگی میکنند.شما که قرارداد دارید و دولت هستید به تعهد خود عمل نمیکنید چطور توقع دارید از فامیل که قرض بدهند.واقعا چطور نماینده های مجلس به ایشان رای اعتماد دادند.لطفا مجلس کاری برای مردم بکند.
                                
  • ۱۳۹۳-۰۹-۱۷ ۱۸:۳۳از متقاضی مسکن مهر پردیس فاز111 0 11

     از مهندس نریمان و مهندس ولی پور بشدت انتقاد داریم که ناگهان بسمت پیمانکاران و انبوه سازان غش کردند و دشمن متقاضیان شده اند -  از نمایندگان مجلس تقاضا داریم وزیر مسکن آقای آخوندی را استیضاح کنند بخدا حقش فقط استیضاحه ایشان به هیچ وجهی با ما متقاضیان راه نمیایند حرف خودشان را زیر پا گذاشتند عوض اینکه خسران این دیر تحویل دادنها را پرداخت کنن میایند درخواست پول میلیونی میکنن --- با وعده های 20 میلیون آورده متقاضی و 25 میلیون وام تسهیلات با تحویل 18 ماهه همه ما را گول زدند-  مسئولان مسکن مهر پردیس  برای ما یک واحد قوطی کبریت خونه آنهم در خارج تهران و در یک بیابان و در یک بلوک 15 طبقه و 59 واحده دارید می سازید که با ساخت یک ویلا در شمال کشور اشتباه گرفتن---  مقام معظم رهبری فرمودند نگرانی و چشم انتظاری مردم در تحویل مسکن مهر را حل کنید نگفتن با گرفتن پول میلیونی گفتن؟؟؟؟؟؟ آقایان نمایند محترم ملت ما از همه شماها بخصوص نمایندگان تهران و شهرستانهای تهران ملتمسانه خواهشمندیم بداد ما برسید ما دیگر هیچ پولی در بساط نداریم آخه ما یا کارگریم یا کارمند که متاهل ومستاجر و با حقوق حدود800 هزارتومان از پس مخارج خونه و خانواده درمانده ایم یک ریال پس انداز نداریم اکثرا" پول پیش صاحبخانه را تقدیم کردند و الان آه در بساط ندارند- این خط و این نشون آقای آخوندی به هیچ صراطی با شما نمایندگان محترم راه نمیاد من مرده و شماها زنده
                                
  • ۱۳۹۳-۰۹-۱۷ ۱۹:۰۸مینا 0 12

    با سلام 
    تو رو به همین روزای عزیز نگذارید حق ما قشر ضعیف رو پایمال کنند .
    به خدا جلو زن و بچه ام شرمندم که چرا تمام پس انداز زندگیمونو 4 ساله معطله این مورد گذاشتم .
    به خدا ظلمه .
                                
  • ۱۳۹۳-۰۹-۱۷ ۲۰:۳۶حسن 0 0

    به نمایندگان عرض کنم عمران پرند درپروژه کوزو فاز 6 در سایت خود قیمت هر واحد اپارتمان را حدودا 9 ملیون تومان افزایش داده و گفته پرداخت کنید و واحد را تحویل بگیرید وپروژه کیسون فاز 5 واحد هایش اماده شده اما عمدا تحویل نمیدهد این پیمنکاران گردن کلفت شده اند و میخواهند متقاضیان را مقابل دولت قرار بدهند دولت هم بلد نیست چکار کند نمیداند که اعتماد مردم را از دست میدهد ودر انتخابات بعدی به این دولت رای نمیدهند و به امثال احمدی نژاد رای خواهند داد
                                
  • ۱۳۹۳-۰۹-۱۷ ۲۰:۴۰امید 0 0

    سلام.آقا یون نماینده مردم مسلمان ایران.شما رو به آیین ومذهب که دارندگان آقای ویروس استیضاح کنید.از این آقا بخواهید. آخه بازندگی به قشر. زحمت کش که با حقوق کم همیشه شرمنده. خانواده بودن چرا بازی میکنید. من ماشین. لوازم خونه. ودیعه خانه ام را گرفتم بیست وپنج. ملیون  ریختم واسه این واحدها.دیگه چیزی ندارم بفروشم بدم. چون اول قرار بود هجده ماهه با بیست. ملیون آورده وبیستوپنج ملیون وام تحول بدهند..این طوری سر ما کلاه گذاشتن وبا زند گی مون بازی کردن.داریم زجر  میکشیم.به دادمون برسید
                                
  • ۱۳۹۳-۰۹-۱۷ ۲۲:۳۵حسین 1 0

    اقای اخوندی مانند اکثر وزرای اقای روحانی بیلیاقت هستندو باید استیضاح شود چون ایشان هیچ برنامه ای ندارد
                                
  • ۱۳۹۳-۰۹-۱۷ ۲۲:۳۸خانه به دوش 1 0

    به خدا با فروختن ماشینم آورده مسکن نا مهر پردیس رو پر کردم اگه ما دوازده میلیون داشتیم که مستاجر نبودیم
                                
  • ۱۳۹۳-۰۹-۱۷ ۲۲:۳۹علی 0 0

    رانده  و مانده ایم،شکم سیر از گرسنه بی خبره! ،شعار میدید مردم ایران بهترین مردم جهانند اینه مزده بهترین بودن!!! از رهبر عزیزم میخوام که به داد متقاضیان مسکن مهر پردیس برسند.
                                
  • ۱۳۹۳-۰۹-۱۹ ۱۱:۰۷mohsen 0 1

    وزیر بی خاصیت و بی قابلیت راه باید استیضاح شود چرا که شایسته خدمتگذاری نیست ، در دولت قبلی خودم شاهد بودم که آقای نیکزاد هفته ای دوبار بر سر پروژه ها حاضر میشد و این اندک پیشرفت هم مرهون زحمات ایشان است این وزیر بی عرضه از پشت میزش تکون نخورده و فکر یه مشت جوان بی سرپناه نیست من تمام هدیه های سرعقد و طلای همسرم رو فروختم و الان در یک اتاق با خانواده همسرم زندگی میکنم آیا این شایسته یک مملکت اسلامی است و آیا رواست؟
                                

نظر شما