شناسهٔ خبر: 76819 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نظارت بر قیمت و کیفیت نان جدی گرفته شود

عطاء الله سلطانی صبور در حاشیه بازدید از سایت نماینده نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس جمهور می‌خواهم نظارت بر قیمت، وزن و کیفیت نان را جدی بگیرد و قیمت گندم را به صورت واقعی افزایش داده و یارانه آن به مردم پرداخت شود.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، عطاءالله سلطانی‌ صبور نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت:‌ روز دانشجویی در فرهنگ سیاسی ملت ما هاله‌ای از معانی به هم پیوسته را تداعی می‌کند که از آن جمله ظلم‌ستیزی، استقلال‌خواهی، وطن‌دوستی و استکبارستیزی و مبارزه با بی‌تفاوتی‌ها و آرمان‌خواهی است.

وی ادامه داد: حلقه کانونی آن استکبارستیزی است که مصداق بارزش مبارزه با شیطان بزرگ بوده، این پیام روز دانشجو با قوت و صلابت همچنان باید با شکوه به گوش جهانیان برسد.

نماینده رزن خاطرنشان کرد: مبادا نحله‌های وابسته و خودفروخته با شعارهای انحرافی این جریان زلال دانشجویی را تیره کنند و بر دانشجویان است که بر تداوم این خط مستقیم با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اصرار کنند.

سلطانی تصریح کرد: سازمان ملل هزاره سوم را آموزش برای توسعه‌ای پایدار نام‌گذاری کرده است، توسعه پایدار بدون آموزش و پرورش پویا و فعال امکان‌پذیر نیست، آموزش و پرورش ما با این کیفیت توان لازم را برای انجام آن ندارد، از این رو باید به داد تعلیم و تربیت کشور رسید.

وی ادامه داد: به دنبال افزایش تورم و سقوط ارزش پول ملی در چند سال اخیر، حقوق معلمان برابر با تورم افزایش نیافت و از طرفی دیگر برخی دستگاه‌ها بالای 50 درصد بر حقوق کارکنان خود افزودند و برخی وزارتخانه‌ها به بهانه منابع داخلی افزایش دو نوبته را مضاعف داشتند، این تبعیض جانسوز دستگاه تعلیم و تربیت را افسرده کرده است و فرهنگیان را نگران.

نماینده رزن همچنین بیان داشت:‌ از رئیس جمهور می‌خواهم نظارت بر قیمت، وزن و کیفیت نان را جدی بگیرد و قیمت گندم را به صورت واقعی افزایش داده و یارانه نان به مردم پرداخت شود و از وزیر ورزش و جوانان هم می‌خواهم که با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، مراقب رانت‌‌خواری باشد و آن را به سهام عمومی و مردم واگذار کند.

سلطانی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف خواستار رسیدگی به آنها توسط مسئولان مربوطه شد.

نظر شما