شناسهٔ خبر: 76767 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ

مسئول مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی:

پذیرایی از زائران حسینی با خوراک فرهنگی

اربعین431 علیرضا کوهفر گفت: موسسه فرهنگی رسانه‌ای اوج، در سفر معنوی پیاده‌روی اربعین با اهداء خوراک فرهنگی در کنار ستون ۲۸۵ میزبان زائران است.

به گزارش نماینده علیرضا کوهفر مسئول مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی "مهنا" در گفت و گو با  خبرگزاری دفاع پرس اظهار کرد: در مسیر پیاده روی اربعین عموما خدمات رفاهی به زائرین داده می شود و گروهای مردمی و دولتی در جهت اسکان و رفع نیازهای زائرین در تلاش هستند.

وی افزود: موسسه فرهنگی رسانه ای اوج امسال برای اولین بار تصمیم گرفت در این سفر معنوی خوراک فرهنگی را طراحی و اجرا کند و در کنار ستون ۲۸۵ پذیرای زائرین خواهد بود. در این برنامه فرهنگی که در مسیر پیاده روی زائرین اربعین صورت می گیرد، اجرای زنده گروه سرود لیلة القدر ایرانی، گروه سرود اسراء لبنان و گروه سرود عراقی را خواهیم داشت.

کوهفر ادامه داد: نمایش بزرگ و چند رسانه ای "نجم الثاقب"  نیز از سوی مرکز مهنا برگزار خواهد شد که یک نمایش ترکیبی و میدانی است و گروه های تصویر برداریف نورپردازی و دکور از هفته‌ی پیش در این موکب مستقر و شرایط را برای اجرا مهیا می کنند.

مسئول مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی تصریح کرد: همچنین در حاشیه این مراسم، نمایش عکس فیلم مختار نامه را هم به خاطر علاقه مردم به این شخصیت خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بیلبوردهایی از مسیر نجف به سمت کربلا با محوریت شعار "کل ارض کربلا" نصب شده و در این مسیر نیز اقلام و بسته های تبلیغی توزیع خواهد شد که این برنامه از امروز تا پنجشنبه ادامه دارد.

نظر شما