شناسهٔ خبر: 76733 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

واکنش رویانیان به بازداشت سیاسی

رویانیان مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه بازداشت سیاسی ربطی به کشتی گیران ندارد گفت: از اظهارات برخی مسئولان ورزش در این باره متاسفم و تعجب می کنم.

به گزارش نماینده، محمد رویانیان در گفتگو با مهر در مورد اتفاقاتی که پیرامون باشگاه پرسپولیس رخ داده و حمیدرضا سیاسی بازداشت شده است گفت: متاسفانه برخی دوستان با وجود اینکه تحصیلات حقوقی هم دارند اظهار نظرهایی انجام داده اند که حرفه ای نیست و برخلاف مسائل حقوقی است.

وی ادامه داد: آقایان اعلام کرده اند بازداشت آقای سیاسی به خاطر مدیریت مدیران قبلی پرسپولیس است. بیایند صادقانه بگویند مربوط به کدام مدیران است و پیرامون چه موضوعی است. من وکیلم را فرستاده ام تا پیگیری کند مدیران قبلی که آقایان عنوان کرده اند چه کسانی هستند.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: برای من جای تعجب دارد که آقایان عنوان کرده اند بازداشت آقای سیاسی مربوط به شکایت کشتی گیران و والیبالیست هاست. ظاهرا دوستان از مسائل حقوقی آگاهی کامل ندارند. شکایت کشتی گیران یک مسئله حقوقی است و از باشگاه شکایت کرده اند نه یک شکایت کیفری!

رویانیان ادامه داد: اعتقاد من این است که هر مدیری در باشگاه پرسپولیس مرتکب اشتباهی شده است حتما باید پاسخگو باشد. حالا اگر این اشتباه مربوط به ۱۰ سال قبل هم باشد باید مدیر مربوطه بیاید و پاسخ بدهد اما نباید اینطور باشد که بدون اسم بردن از افراد مدام بگویند مدیران قبلی.

وی افزود: من تاسف خوردم از اظهارات برخی مسئولان ورزش که بدون آگاهی حرف زدند. برای من جای تاسف و تعجب دارد که این آقایان ابتدایی ترین مسائل قضایی را هم مورد توجه قرار نمی دهند. این ماجرا اصلا به مدیران قبلی ربطی ندارد.

نظر شما