شناسهٔ خبر: 76533 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بمنظور برگزاری کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری

آیت‌الله مکارم شیرازی از رسانه ملی تجلیل کرد

مکارم شیرازی431 آیت الله مکارم شیرازی از تلاش رسانه ملی در برگزاری کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری تقدیر کرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، در مراسم تجلیل از دست اندرکاران برگزاری کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری از خدمات و تلاشهای ارزنده تعدادی از دستگاه‌ها از جمله رسانه ملی در انعکاس و به تصویر کشیدن بهینه و پرحجم، در طول برگزاری این کنگره تقدیر شد.

نماینده رسانه ملی در این کنگره، حسن گروسی مدیر شبکه قرآن و معارف و دبیر شورای معارف سیما بود که توسط آیت الله مکارم شیرازی، به وی تقدیر نامه اهداء شد.

در متن این تقدیر نامه آمده است:

بی‌شک تلاش جنابعالی در برگزاری کنگره جهانی «جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام» از آلام و رنج های مسلمین کاسته است به سهم خود از حضرت عالی که این کنگره را با حضور پررنگتان در عرصه های مختلف رونق بخشیده اید تشکر می‌کنم.

توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم

آیت‌الله مکارم‌شیرازی، در تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری کنگره بررسی خطر جریان‌های تکفیری از دیدگاه علمای اسلام گفت: کنگره جهانی جریان‌های تکفیری از دیدگاه علمای اسلام با شرکت علمای برجسته‌ای از بیش از هشتاد کشور جهان و علمای برجسته ای از حوزه و سایر نقاط کشور با شکوه هر چه تمام‌تر و بدون هیچ گونه مشکلی پایان یافت و به لطف پروردگار آثار عمیق آن در حاضران و نقاط دیگر جهان که اخبار آن را دریافت داشته‌ایم، مشهود بود.

وی در ادامه از تمام افراد و نهادها و ارگان­‌هایی که برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره عظیم زحمات فراوانی کشیده‌اند از جمله استاندار قم، نیروی انتظامی، مسئولین راهنمایی و رانندگی، نیروهای سپاه، شهرداری و بهداشت و درمان قم، اطلاعات و صداوسیما و مخابرات و همچنین وزارت امور خارجه تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما