شناسهٔ خبر: 76526 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

"پرده نشین" آغازی نو برای حضور روحانیون در داستان‌ها است/ تئاتر برای من عشق است

پرده نشین431 مائده پس از سالها دوری از مادر خود با او دچار ارتباط عاطفی شده و ماجراهایی به دنبال آن اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش نماینده سارا بهرامی ایفاگر نقش "مائده" درسریال "پرده‌ نشین" با اشاره به فضای کاری خود در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: "مائده" سالها است که مادر خود را ندیده و بعد از مدتها که با او برخورد می‌کند درگیر روابط عاطفی با وی می‌شود.

وی با اشاره به حضور در قاب تصویر به عنوان یک بازیگر تئاتر افزود: تئاتر برای من یک عشق است که باید در زندگی‌ام باشد و به اصطلاح باید آنچه را که از تئاتر می‌گیریم در تصویر خرج کنیم.

بهرامی تصریح کرد: بازی در تئاتر و قاب تلویزیون برای من هیچ فرقی نمی‌کند، در سریال "پروانه" با جنسی از بازی نقش ایفا کردم و در "پرده‌نشین" هم با کاراکتری متفاوت ظاهر شدم.

این هنرمند عرصه تئاتر ابراز داشت: بهروز شعیبی برای "پرده‌نشین" زحمت زیادی کشید و فکر می‌کنم این سریال نتیجه مثبتی را به ارمغان آورد.

بازیگر سریال "پروانه" و "روحانیت" تصریح کرد: روحانیت نیز مثل مردم دیگر زندگی عادی دارند و فقط در بعضی از بخش‌های از مردم دیگر عمیق‌تر هستند.
 


 

بهرامی ادامه داد: تا به امروز روحانی را در داستان‌های تاریخی داشته‌ایم و امیدواریم "پرده‌نشین" آغازی نو برای حضور روحانیون معاصر در قاب تصویر باشد.
 

نظر شما