شناسهٔ خبر: 76459 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عیادت معاون سیما از «انوشیروان ارجمند»

انوشیروان ارجمند معاون سیما با حضور در بیمارستان از «انوشیروان ارجمند» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون عیادت کرد

به گزارش نماینده به نقل از فارس، علی اصغر پورمحمدی(معاونت سیما) صبح امروز به ملاقات انوشیروان ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون رفت.

ارجمند از اوایل هفته در بیمارستان بستری شده و این اتفاق نگرانی اهالی هنر را در پی داشته است. به همین خاطر معاونت سیما به عیادت این بازیگر رفت و دقایقی هم با ریاست بیمارستان ؛ دکتر اسدزاده ، صحبت کرد.

دکتر اسدزاده درباره وضعیت انوشیروان ارجمند توضیحاتی به پورمحمدی ارائه داد و گفت:« ایشان از چند روز پیش در بیمارستان بستری است و با دعای خیر مردم حالش رو به بهبودی است و امیدواریم که در روزهای آینده بهتر هم بشوند.»

در جریان این ملاقات فریدون شهبازیان(آهنگساز برجسته)، فرهاد قائمیان(بازیگر) و محمدرضا شفیعی(تهیه کننده) هم حضور داشتند ، معاونت سیما را همراهی کردند و جویای حال این هنرمند پیشکسوت شدند.

پورمحمدی با برزو ارجمند؛ فرزند انوشیروان ارجمند هم دقایقی صحبت کرد و اذعان داشت که پدرش را از قبل از انقلاب و تئاترهایی که در مشهد روی صحنه می‌برده، می‌شناسد و همان زمان‌ها بوده که با او آشنا شده است.

وی اضافه کرد:«انوشیروان ارجمند همیشه بین هنرمندان به سحرخیزی ، پرکاری و پرتلاشی معروف بوده و نقش‌های ماندگاری که او ایفا کرده هیچ‌گاه از حافظه مردم پاک نخواهد شد.»

برزو ارجمند پیش از این در گفت‌وگویی از مردم ایران خواسته بود تا برای بهبودی پدرش دعا کنند.

وی گفت:« اوایل هفته جاری بود که پدر را به بیمارستان آوردیم و از همان زمان در آی‌سی‌یو بستری شد. پدرم سکته قلبی کرده بود که خوشبختانه با تلاش پزشکان رگِ گرفته شده‌ قلبش باز شد. اما به دلیل سابقه مشکل ریوی که پدرم داشت همچنان در بیمارستان بستری ماند.در حال حاضر وضعیت بدنی پدر به حالت ثابتی رسیده و امیدواریم که به زودی حالش خوب شود.من، مادرم و برادرم از همه مردم ایران برای سلامتی پدرم التماس دعا داریم.»

نظر شما