شناسهٔ خبر: 76229 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

اکران فیلم های عاشورایی در سینما فلسطین

محتشم/1 دبیر اجرایی دومین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم گفت:اکران فیلم های برگزیده عاشورایی در هفته آینده و نمایشگاه آثار تجسمی نیز در روزهای پایانی آذر ماه برگزار می شود.

به گزارش نماینده محمد محمودی کیا روز دوشنبه با اشاره به استقبال هنرمندان از جایزه هنر و ادبیات محتشم به خبرنگار معارف ایرنا گفت: مراسم افتتاحیه اکران فیلم های برگزیده از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه هفته آینده با حضور برخی از معاونان و مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران و همچنین هنرمندان و علاقمندان در سینما فلسطین برگزار می شود.

وی اضافه کرد: هرچند این دوره اولین تجربه اکران فیلم های عاشورایی است و با وجود این که مهلت فراخوان جایزه فقط ۴۰ روز بود، ولی این جایزه با استقبال خوبی از طرف جامعه هنری کشور مواجه شد که با پایان داوری بخش فیلم، به زودی جدول زمان بندی پخش فیلم ها اعلام می شود.

محمودی کیا همچنین گفت: بیش از یکهزار و ۴۰۰ اثر در رشته های تجسمی، فیلم، شعر و پایان نامه به دبیرخانه ارسال شده که داوری های هر بخش آغاز شده است.

دبیر اجرایی دومین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم، همچنین از برپایی نمایشگاه آثار تجسمی، تصویرسازی و نگارگری در فرهنگسرای نیاوران خبر داد که طی روزهای ۲۶ آذر تا اول دیماه آماده پذیرایی از هنرمندان است.

دومین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم با هدف بسط و توسعه فرهنگ عاشورایی در جامعه، با تاکید بر بکارگیری ابزار هنر و ادبیات در ۱۱ رشته فعالیت های خود را آغاز کرده است که با معرفی نفرات برتر هر رشته در دهه اول دیماه به کار خود پایان می دهد.

نظر شما