شناسهٔ خبر: 76187 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده مردم دشتستان در مجلس تاکید کرد

لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و دینی در دشتستان

موسوی نژاد341 نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و دینی در دشتستان تاکید کرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در نشست با فرماندهان پیشکسوت دوران دفاع مقدس اظهار داشت: تجلیل از افتخارآفرینان دوران حماسه و ایثار امری بسیار مهم و ارزشمند است که باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

وی افزود: رزمندگان بسیجی در دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادگی کردند و بخش عظیمی از موفقیت و سربلندی نظام اسلامی مرهون تلاش بسیجیان در دوران دفاع مقدس است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم روحیه انقلابی و دفاع را در جوانان ایجاد کنیم چرا که این روحیه است که می‌تواند انقلاب اسلامی ما را بیمه کند و باید یادمان باشد که اگر ذره‌ای آسیب به انقلاب ما برسد همه ما باید جواب‌گو باشیم.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: اگر جبهه جنگ در مقابل ما قرار داشته و دشمن آشکار باشد کار مقابله با آن راحت‌تر است اما اگر جبهه نفاق و چهره پنهانی باشد کار بسیار سخت‌تر است چرا که در جبهه نفاق، دشمن در ظاهر خودی است ولی در باطن خودی نیست، با ما نشست و برخاست می‌کند اما هدف و باطن او چیز دیگری است.

این مسئول بر لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و دینی در دشتستان تاکید کرد و گفت: افزایش امکانات و تجهیزات فرهنگی و دینی موجبات موفقیت بیشتر در عرصه فرهنگی می‌شود و باید در این مسیر گام برداریم.

وی گفت: امروز همه باید با وحدت و همدلی در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم تا شاهد اعتلای نظام اسلامی باشیم.

نظر شما