شناسهٔ خبر: 76172 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

سینما و تلویزیون همکاری می کنند

حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در دیدار با محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما گفت: اهالی سینما این آمادگی را دارند تا در دوره جدید مدیریت سازمان صدا و سیما، همکاری های موثر و خوبی با رسانه ملی درجهت تولید آثار در خور داشته باشند.

به گزارش نماینده به نقل از ایرنا، حجت الله ایوبی با حضور در سازمان صداو سیما افزود: سازمان صدا و سیما می تواند نقش مهمی در حفظ آرامش سینما داشته باشد که قطعاً این حسن خوب در سایه حمایت از تولید فیلم های سینمایی، حمایت از پخش فیلم های کوتاه و مستند، حمایت از پخش تیزرهای سینمایی، خرید رایت فیلم ها با قیمت مناسب و دیگر حمایت های مادی و معنوی میسر است.

وی اظهار کرد در اکثر کشورهای صاحب سینما، رابطه سینما و تلویزیون رابطه ای دو سویه است که هم سینما و هم تلویزیون از این رابطه نفع می برند.

ایوبی در این نشست صمیمانه پیشنهاد تشکیل یک کمیته کاری مشترک را به منظور رفع خواسته ها و مطالبات اهالی سینما با بررسی دقیق و نگاه کارشناسانه مطرح کرد که مورد موافقت رئیس سازمان صدا و سیما قرار گرفت.

محمد سرافراز که اخیرا به سمت ریاست سازمان صدا و سیما منصوب شد نیز در این دیدار، ضمن ابراز خشنودی از برگزاری این نشست صمیمانه، برضرورت ایجاد ارتباط و نقش مثبت رادیو و تلویزیون تاکید کرد و گفت: امیدوارم با تشکیل کمیته مشترک بین دو سازمان بتوانیم گام های موثری برداریم.

سرافراز در ادامه،'اصغرپور محمدی ' را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در رابطه با تعاملات میان دو سازمان معرفی و بر تسریع روند این همکاری معرفی کرد.

نظر شما