شناسهٔ خبر: 76098 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

دو جایزه جهانی برای اولین فیلم نرگس آبیار

نرگس آبیار/2 فیلم «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به ما نزدیکترند» به کارگردانی نرگس آبیار از جشنواره «اسب نقره‌ای» روسیه دو جایزه دریافت کرد.

نرگس ابیاربه گزارش نماینده به نقل از ایسنا و طبق اعلام محمد قاسمی، ‌تهیه‌کننده، این فیلم جایزه بهترین اثر از نگاه تماشاگران را از آن خود کرد.

او در این‌باره توضیح داد: اختتامیه جشنواره «است نقره‌ای» روسیه شب گذشته (۸ آذر ماه) برگزار شد و علاوه بر جایزه متتخب تماشاگران، جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن نیز به بازیگر «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به ما نزدیکترند» رسید.

قاسمی با اشاره به اینکه قرار است این فیلم در گروه سنمایی «هنر و تجربه» اکران شود، افزود: «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» در جشنواره روسیه که کارگردان فیلم هم در آنجا حضور داشت، بسیار مورد توجه قرار گرفت. ضمن اینکه پیش اولین فیلم نرگس آبیار پیش از این هم در جشنواره‌های دیگری هم‌چون شانگهای و لس‌آنجلس حضور داشت.

 ‌ فیلم «اشیاء از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» درباره زنی باردار به اسم لیلا «گلاره عباسی» است که با همسرش فرید «حسام بیگدلو» مستاجر دو خواهر پیر هستند و در یک شب میهمانی اتفاقی پیش پا افتاده برای لیلا می‌افتد که او را به دردسر می‌اندازد.

نظر شما