شناسهٔ خبر: 76072 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دولت و مجلس باید گزارش دهند که در بحث اقتصاد مقاومتی چه کرده‌اند

خجسته نماینده همدان در مجلس گفت: مجلس و دولت پس از گذشت ۹ ماه باید گزارش دهندکه در بحث اقتصاد مقاومتی چه کرده‌اند و این موضوع نباید مورد غفلت واقع شود.

به گزارش  نماینده به نقل از فارس، امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ اظهار داشت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور حقیقتا حق ملت را ادا و مطالبات نظام، مقام معظم رهبری و مردم را پیگیری کردند و امروز مورد تقدیر ملت شریف و حمایت مجلس و رهبر معظم انقلاب هستند.

وی افزود: امیدواریم در مذاکرات آینده نیز تیم مذاکره‌کننده کشورمان همچون گذشته مقابل استکبار جهانی و زیاده‌خواهی‌های آن محکم بایستد و از حقوق ملت دفاع کند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس خاطرنشان کرد: تنها راه مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا و راه علاج کشور تنها مقوله اقتصاد مقاومتی است.

خجسته با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با وحدت و همدلی و همگرایی ایجاد می‌شود و رمز موفقیت ما با وحدت است، تصریح کرد: مجلس و دولت پس از گذشت ۹ ماه باید گزارش دهند که در بحث اقتصاد مقاومتی چه کرده‌اند و این موضوع نباید مورد غفلت واقع شود.

وی ادامه داد: ملت ایران بهترین ملت تاریخ بشریت و انسانیت است که ۳۶ سال در برابر استکبار مقاومت کرد و چنین ملتی را در تاریخ ندیده‌ایم و از این پس نخواهیم دید، مگر در زمان ظهور امام عصر (عج)، این مردم مستحق بهترین خدمت هستند.

نماینده همدان در پایان با اشاره به مشکلات ایثارگران تصریح کرد: انتظار است که ایثارگران با مشکل تأمین دارو‌های خود مواجه نباشند و از دولت می‌خواهیم تا مشکل داروی ایثارگران را حل و به وزارتخانه‌ها ابلاغ کند تا لایحه خدمات‌رسانی به ایثارگران را اجرایی کنند.

نظر شما