شناسهٔ خبر: 76055 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

واکنش حسین عبدی به حکم محرومیتش

مربی پرسپولیس در واکنش به محرومیت یک جلسه‌ای‌اش گفت: از قرار معلوم برد ما در دربی برای بعضی‌ها ناراحت کننده بوده که چنین رایی صادر کردند.

به گزارش نماینده، حسین عبدی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص محرومیت یک جلسه‌ای خود از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این داستان سر دراز دارد. باعث و بانی این اتفاق فقط یک نفر است و آن هم داور دیدار ما با گسترش فولاد است. او به اشتباه و بی‌دلیل مرا از روی نیمکت اخراج کرد و من هم وقتی دیدم حقم ضایع شده به کمته انضباطی رفتم و خواهان بخشش خود قبل از دربی شدم.

وی ادامه داد: مسئولان کمیته انضباطی وقتی توضیحات مرا شنیدند پذیرفتند که داور به اشتباه مرا اخراج کرده و قرار شد نامه زده و خواهان بخشش شوم. متاسفانه به این نامه من پاسخی داده نشد تا اینکه در دربی روی نیمکت نشستم اما بهروان گفت که باید نیمکت را ترک کنم و جایگاهی را در پشت نیمکت برای من تعیین کردند. با وجود اینکه حقم ضایع شده بود پذیرفتم از پشت میله‌ها بازی را تماشا کنم و مشکلی هم ایجاد نکردم.

مربی پرسپولیس یادآور شد: فکر می‌کردم قضیه دیگر تمام شده اما از قرار معلوم پیروزی ما در دربی برای بعضی‌ها ناراحت کننده بود که چنین رایی برای من و تیم صادر کردند. آقایان اشتباه خودشان را با دادن این رای تکرار کردند و من هم چاره‌ای جز پذیرفتن آن ندارم.

وی تاکید کرد: پرسپولیس راه خود را پیدا کرده و این موضوع باب میل برخی نیست اما مطمئن باشید ما به راه خود ادامه داده و تحت تاثیر این ناعدالتی‌ها قرار نمی‌گیریم. اشکال ندارد، بگذارید ما را محروم کنند اما در دربی برنده شویم و این برای ما مهم است.

عبدی در خصوص جذب مهاجم برزیلی با نظر او گفت: من فیلم مربوط به بازیکنان برزیلی را دیدم و عملکرد آنها را تایید کردم. این فیلم‌ها را دیگر اعضای کادر فنی هم دیدند و انصافا هر دو بازیکن برزیلی که به ایران آمده‌اند فوتبالیست‌های خوبی هستند. باید دید شرایط فعلی آنها چطور است و آیا می‌شود با هر دوی آنها قراداد امضا کرد یا نه.

نظر شما