شناسهٔ خبر: 75941 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بهترین دل‌نوشته‌ها درباره «میهمان داریم» جایزه می‌گیرند

مهمان داریم حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برای فیلم «میهمان داریم» که هم اکنون در سینماهای تهران و شهرستانها اکران عمومی شده است، مسابقه یادداشت نویسی برگزار می‌کند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، این مسابقه با عنوان «یادداشتی برای یک میهمان» برگزار می شود. علاقمندان و مخاطبین این فیلم سینمایی می توانند با نوشتن یک جمله یک خطی درباره فیلم سینمایی «میهمان داریم» در این مسابقه شرکت کنند.

برگه شرکت در این مسابقه از امروز ۸ آذر ماه در گیشه سینماهای نمایش دهنده فیلم «میهمان داریم» و مراکز فرهنگی هنری ارائه می شود و مخاطبین می توانند پس از نگارش جمله خود در قسمت مربوطه از آن توسط گوشی همراه عکس گرفته و از طریق ایمیل و یا مراجعه به وب سایت میهمان داریم یادداشت خود را ارسال کنند.

داوران پس بررسی مطالب ارسال شده به ۵ جمله برتر جوایزی را اهدا می کنند. آدرس وب سایت فیلم میهمان داریم  www.mihmandarim.ir است. آدرس ایمیل این مسابقه نیز بدین شرح است:info@mihmandarim.ir

جوایز این مسابقه عبارتند از:نفر اول ۲۰۰۰۰۰۰۰ ریال، نفر دوم ۱۷۰۰۰۰۰۰ ریال، نفر سوم:۱۴۰۰۰۰۰۰ریال، نفر چهارم:۱۱۰۰۰۰۰۰ ریال و نفر پنجم:۸۰۰۰۰۰۰ ریال.

فیلم سینمایی «میهمان داریم» به نویسندگی و کارگردانی محمد مهدی عسگرپور و تهیه کنندگی منوچهر محمدی از ۲۱ آبان ماه در گروه سینمایی استقلال اکران عمومی شده است.

در این فیلم پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی، سهیلا گلستانی، محمد و مهدی صادقی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

نظر شما