شناسهٔ خبر: 75728 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سبحانی نیا مطرح کرد؛

اقدامات آل‌خلیفه تنها خشم مردم انقلابی بحرین را بیشتر می‌کند

سبحانی نیا عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: مردم بحرین توهین به شیخ عیسی‌قاسم را توهین به خود می‌دانند و آل خلیفه باید بداند که اقدامات سرکوبگرانه آنان تنها خشم انقلابی مردم بحرین را بیشتر خواهد کرد.

به گزارش نماینده، حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس،  با اشاره به هجوم نیروهای آل‌خلیفه به منزل شیخ عیسی‌قاسم اظهار داشت: مأموران آل‌خلیفه سعی دارند تا با برخورد با اشخاص برجسته انقلابی این کشور، خیزش مردمی آنان را سرکوب کنند.

وی با بیان اینکه آنان تصور می‌کنند که با سرکوب و نادیده گرفتن اکثریت می‌توانند به اهداف خود دست یابند، افزود: آل‌خلیفه سعی داشت تا با برگزاری انتخابات حکومت خود را مشروع جلوه دهد که این اقدام با تحریم انتخابات از سوی مردم همراه شد و حکومت بحرین باید بداند که اقدامات سرکوبگرانه آنان تنها خشم مردم انقلابی بحرین را بیشتر کرده و آنان را برای رسیدن به خواسته‌هایشان مصمم‌تر خواهد کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تصریح کرد: شیخ عیسی‌قاسم نقش تأثیرگذاری را در حرکت انقلابی مردم بحرین دارد و مردم این کشور توهین به وی را توهین به خودشان می‌دانند و تنها راه حکومت بحرین این است که راه مسالمت‌آمیزتری را در قبال مردم این کشور در پیش بگیرد.

 به دنبال تحریم انتخابات اخیر بحرین از سوی مردم این کشور و عصبانیت آل خلیفه از این اقدام، مأموران حکومت به منزل شیخ عیسی‌قاسم (رهبر شیعیان بحرین) یورش بردند.

نظر شما