شناسهٔ خبر: 75597 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

ملت ایران به هیچ وجه با امریکا و رژیم صهیونیستی سازش نخواهد کرد

نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران به هیچ وجه با امریکا و رژیم صهیونیستی سازش نخواهد کرد و تا این رژیم‌ها را دفن نکند، از پا نمی نشیند.

به گزارش نماینده به نقل از «نسیم»، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان اظهار داشت: دشمنان در ادامه شرارت های خود بازی هسته ای را به راه انداختند و فکر می کنند می توانند بایک بازی فرسایشی ملت ما را خسته کنند اما ما از وحدت و پیروی از مسیر ولایت که ما چیزی جز موفقیت و سربلندی ندیده ایم دست نخواهیم کشید.

وی تصریح کرد: درحالیکه نظامیان دشمنان کوردل در مقابله با مجاهدین مسلمان به کنجی خزیده اند لیبرال دموکراسی دست به دامن گروه های تکفیری شده و آنان را مسلح کرده اند تا در برابر مسلمان بایستند اما به انها می گوییم همانگونه که مجاهدین مسلمان در برابر توطئه های نظامی شما برنامه داشتند برای جنگ نرم و تحریم اقتصادی شما نیز برنامه داشته و شما راشکست خواهیم داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دشمنان کسانی را اجیر کردند تا شعار «نه غزه نه لبنان» سر بدهند ولی نتیجه این شد که امروز جوانان ما عکس حاج قاسم را روی سینه شان قرار می دهند

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران به هیچ وجه با امریکا و رژیم صهیونیستی سازش نخواهد کرد و تا این رژیم‌ها را دفن نکند، از پا نمی نشیند.

نظر شما