شناسهٔ خبر: 75494 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

کوتاه از تئاتر؛

تهمورث، آژی دهاک بیضایی را نمایشنامه خوانی می کند

تهمورث/1 نمایشنامه آژی دهاک به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی سیاوش تهمورث روز پنجشنبه ۶ آذرماه توسط وی و سارا حسینی در تالار رودکی خوانش می شود.

به گزارش نماینده به نقل از ایرنا، سیاوش تهمورث سال ۹۰ نمایش «بعضی وقت ها خوبه آدم چشمهاشو ببنده...» را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه برد. «معرکه در معرکه»، «رویاهای رام نشده»، «و اینک یحیی» و «سوگ سیاوش» از دیگر آثاری هستند که با کارگردانی تهمورث به صحنه رفته اند.

نمایشنامه ' آژی دهاک ' ۶ آذرماه ، ساعت ۱۹:۳۰ در تالار رودکی خوانش می شود و ورود برای عموم آزاد است.

 

**تغیر ساعت نمایش «در پوست شیر» در فرهنگسرای نیاوران

نمایش « در پوست شیر» به کارگردانی میکائیل شهرستانی به دلیل درخواست تماشاگران در هفته سوم اجرای خود ساعت ۱۹به روی صحنه می رود.

« در پوست شیر» نوشته « شون اوکیسی» و کارگردانی« میکائیل شهرستانی»که اجرای خود را از۱۸آبان ماه در سالن گوشه نیاوران آغاز کرده است سه شنبه ها اجرا ندارد و اجرای جایگزین این روز، شنبه ها خواهد بود.

در پوست شیر زمانی را که ارتش آزادیخواه ایرلند مبارزات خود را علیه استعمار انگلیس قوت می بخشد روایت می کند.

علاقه مندان برای خرید بلیط می توانند به سایت یادشده در www.Tiwall.comمراجعه کنند. دوست داران تئاتر برای کسب اطلاعات بیش تر و رزرو تلفنی باشماره۰۹۳۸۹۹۰۰۲۱۲ تماس بگیرند.

بلیط این نمایش برای تمام دانشجویان به صورت نیم بها است.

 

**ثبت نام ترم زمستان مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی آغاز شد

مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی با آغاز فصل جدید از متقاضیان شرکت در دوره های هنری در ترم زمستان ثبت نام به عمل می آورد.

دوره های ارائه شده شامل رشته موسیقی ( کلیه سازها، گروه نوازی ایرانی و کلاسیک، تئوری موسیقی، شناخت و تحلیل موسیقی جهانی، تصنیف خوانی، آموزش نرم افزارهای موسیقی و صدابرداری، موسیقی کودکان و ... )، رشته تجسمی ( عکاسی مقدماتی تا پیشرفته، فتوشاپ، طراحی و نقاشی کودک و بزرگسال و ...) و رشته نمایشی (بازیگری، نمایشنامه نویسی، نمایش عروسکی و ...) است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت WWW.Amouzesh.bonyadroudaki.ir مراجعه و یا با شماره های ۹-۶۶۷۴۳۳۵۸ تماس حاصل کنند.

نظر شما