شناسهٔ خبر: 75465 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

راه نجات کشور تکیه بر توان داخلی و قطع امید از خارج است -

اقتصاد مقاومتی/1 نماینده شهرکرد در مجلس گفت: مسئولان بدانند راه نجات کشور نگاه به درون و قطع امید از بیرون و اقتصاد مقاومتی است که باید اقدامی عملیاتی برای آن صورت پذیرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، سید سعید زمانیان نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: امروز یکی از مسائل مهم و اثرگذار درست عمل کردن و درست مصاحبه کردن در مسائل داخلی و خارجی است، امروز بعضی از افراد دچار اختلال در سیستم محاسباتی هستند دشمن همین را می‌خواهد، امروز آمریکا، انگلیس و استکبار به دنبال ایجاد اختلاف از طریق تطمیع، تهدید و اغوا کردن برای تغییر مسیر هستند.

وی اضافه کرد: باید توجه داشت وقتی دستگاه محاسباتی از کار بیفتد یا غلط محاسبه کند، کارها خراب می‌شود که دشمن دنبال این مسئله است، آنها دنبال منافع خود هستند، جریانات به وجود آمده بازی این کشورهاست، مدت‌هاست در زمینه تحریم‌ها چه کار کرده‌اند؟ و چه اقداماتی را صورت داده‌اند؟

نماینده شهرکرد خاطرنشان کرد: مدت‌هاست از مذاکرات هسته‌ای می‌گذرد با توجه به حسن نیت نظام طرف مقابل چه کرده است، چه دستاوردی را برای ما داشته‌اند؟ تحریم‌ها به کجا کشیده شده؟ اینها هر روز بهانه‌تراشی می‌کنند همه اینها بهانه است.

زمانیان تصریح کرد: نباید فرصت‌ها را از دست داد همان طور که باید مذاکره کرد نباید غافل بود، آمریکایی‌ها و استکبار قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: مسئولان بدانند راه نجات کشور نگاه به درون و قطع امید به بیرون است، راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی است که باید اقدام عملیاتی برای آن صورت پذیرد و اجرایی شود.

نماینده شهرکرد در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

نظر شما