شناسهٔ خبر: 75361 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

ولایتی:

جلسه شورای مشورتی مجمع بیداری اسلامی سه شنبه در تهران برگزار می شود

ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی اعلام کرد: با حضور ۴۰ نفر از اندیشمندان و علما، شورای عالی مشورتی مجمع جهانی بیداری اسلامی روز سه‌شنبه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش نماینده علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری و دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در گفت‌وگو با مهر، گفت: با توجه به شرایط موجود و بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مختلف در جهان اسلام و استفاده از دیدگاه‌های اندیشمندان عضو، شورای عالی مشورتی مجمع جهانی بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

وی گفت: به دلیل توطئه‌های برخی دولت‌ها به منظور تفرقه میان امت مسلمان، شاهد تشکیل گروه‌های تروریستی و تکفیری هستیم که در صدد آمده‌اند چهره غیرواقعی از اسلام نشان دهند. بنابراین با حضور ۴۰ نفر از اندیشمندان و علما،  شورای عالی مشورتی مجمع جهانی بیداری اسلامی روز سه‌شنبه در تهران برگزار می‌شود.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به برگزاری کنگره مقابله با جریان‌های افراطی و تکفیری که در قم در حال برگزاری است، گفت: به نظر می‌رسد تلاش ارزشمندی در جهت ایجاد وحدت میان علمای جهان اسلام و اندیشمندان اسلامی صورت گرفته است و شورای مشورتی مجمع جهانی بیداری اسلامی در صدد ارزیابی دقیق‌تر این مساله خواهد بود.

 

نظر شما