شناسهٔ خبر: 75309 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حکیمی پور مطرح کرد؛

نمایندگان مجلس به فرهادی رای دهند/ حضور مشاوران خاتمی در شورای هماهنگی اصلاحات

حکیمی پور رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: در جلسه شب گذشته، موسوی لاری، مرعشی و مبلغ نیز از شورای مشورتی خاتمی شرکت کردند که مباحثی حول محور چگونگی ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات صورت گرفت.

به گزارش نماینده احمد حکیمی پور رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه شب گذشته این شورا گفت: جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با حضور تمامی نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب عصر دیروز برگزار شد.

وی افزود: در جهت نیل به انسجام و وحدت هرچه بیشتر اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو، در این جلسه موسوی لاری، مرعشی و مبلغ نیز از شورای مشورتی خاتمی شرکت کردند که مباحثی حول محور چگونگی ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات صورت گرفت.

حکیمی پور ادامه داد: اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پس از تحلیل مسایل جاری مملکت، پشتیبانی قاطع خود را از تیم دیپلماسی هسته‌ای ایران در مذاکرات وین اعلام و اظهار امیدواری كردند به زودی شاهد جشن پیروزی دیپلماسی هسته‌ای و تحقق منافع ملی ایران باشیم.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: در پایان این جلسه اعضای این شورا اظهار امیدواری كردند نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با رای قاطع خود به دکتر فرهادی وزیر پیشنهادی علوم، این وزارتخانه را از بلاتکلیفی درآورند.

نظر شما