شناسهٔ خبر: 74970 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

معاون سرپرست نهاد ریاست جمهوری:

ضعف‌هایی در تعامل رسانه‌ها با دولت وجود دارد/ /نمی‌توان با پیشرفت جهانی مقابله کرد

مرتضی بانک معاون سرپرست نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه ضعف‌هایی در تعامل رسانه‌ها با دولت وجود دارد، گفت: هرچند نقاط ضعفی وجود دارد اما در حوزه کلان برنامه‌های خوبی داریم.

به گزارش نماینده مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با فارس، در تشریح اقدامات دولت در زمینه تحقق دولت هوشمند، اظهارداشت: دولت سهولت دسترسی به امکانات در بستر الکترونیکی در سطح کشور و در سطح بین‌المللی را در حوزه‌های مختلف فراهم کرده است.

وی ادامه داد: هدف اصلی ایجاد بستر در بخش‌های مختلف دانشگاه‌ها و مدارس در زمینه‌های سیستم‌های ارتباطی است که باید این بستر را فراهم کرد چراکه ما نمی‌توانیم با پیشرفت جهانی مقابله کنیم یا اینکه آن را درک نکنیم شاید محدودیت‌هایی را ایجاد کنیم اما در آینده نزدیک جبران این محدویت را نمی‌توانیم انجام دهیم.

بانک ایجاد بسترسازی و نرم‌افزارهای مناسب جزو وظیفه دولت دانست و خاطرنشان کرد: امروز همه معتقدند که دنیا، دنیای ارتباطات است و دولت در زمینه افزایش پهنای باند اینترنت اقدامات موثری را انجام داده است که این امر در تعدادی از مراکز علمی و دانشگاه‌ها توسط وزارت ارتباطات در هفته دولت انجام شد.

معاون سرپرست نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر تعامل رسانه‌ها با دولت اظهارداشت: هرچند ارتباطات دولت گسترده است و دولت و خود رئیس‌جمهور ارتباطات گسترده‌ای را دارند اما نقصی که داریم این است که ارتباطات مجموعه مسئولان و شبکه رسانه‌ای به صورت سازمان یافته نتوانستیم اجرا کنیم.

بانک در پایان با بیان اینکه ضعف‌هایی در تعامل رسانه‌ها با دولت وجود دارد، خاطرنشان کرد: هرچند نقاط ضعفی وجود دارد اما در حوزه کلان برنامه‌های خوبی داریم.

 

نظر شما