شناسهٔ خبر: 74921 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

مهره کلیدی استقلال در دربی

تمرینات ویژه سرمربی استقلال برای مدافع سرزن این تیم، نشان دهنده این مطلب است که وی جانشین احتمالی قاضی در دربی خواهد بود.

به گزارش نماینده، طی روزهای گذشته گمانه زنی های فراوانی درباره ترکیب احتمالی استقلال صورت پذیرفته است اما بنا بر گفته یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه استقلال احتمالا کادر فنی آبی پوشان از ترفند قدیمی علی پروین و منصورپورحیدری استفاده خواهد کرد.

 

پس از قطعی شدن غیبت محمد قاضی در دربی، قلعه نویی به حنیف عمران زاده دستورات ویژه ای برای پر کردن جای خالی این مهاجم داده است.

 

عمران زاده که پس از گذراندن یک مصدومیت شدید و طولانی به تازگی به ترکیب استقلال اضافه شده در روزهای گذشته علاوه بر تمرینات تخصصی اش در خط دفاعی، تمرینات ویژه ای را برای حضور احتمالی در خط حمله انجام داده است.

 

قلعه نویی که با مصدومیت قاضی و غیبتش در دربی مهاجم سرزن ندارد، با توجه به مهارت خاصی که عمران زاده در زدن ضربات سر دارد و گل های حساسی ها به ثمر رسانده از او خواسته با انجام تمرینات ویژه خود را برای حضور احتمالی در خط حمله یا اضافه شدن به خط آتش استقلال در زدن ضربات ایستگاهی آماده کند.

 

اگر قلعه نویی، عمران زاده را به خط حمله ببرد همه به یاد دربی جنجالی سال ۷۹ می افتند که منصور پورحیدری از مهدی هاشمی نسب به جای دفاع در خط حمله سود برد تا این مدافع بلند بالا یک گل حساس برای استقلال زده و دروازه عابدزاده را باز کند.

 

ناگفته نماند در صورت کوچ عمران زاده به خط حمله، هرایر مگویان مدافع ارمنی استقلال به عنوان زوج امیرحسین صادقی در دفاع میانی برابر پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

 

نکته قابل توجه اینجاست که این مدافع تنومند استقلال در کار دفاعی نیز وظیفه سنگینی بر عهده دارد چرا که قلعه نویی مهار پیام صادقیان ربز نقش و تکنیکی را هم به او سپرده است.

 

باید دید عمران زاده که مهره کلیدی استقلال در دربی محسوب می شود تا چه حد از پس ماموریت های محوله از سوی سرمربی برمی آید و اگر این اتفاق نیفتد باید منتظر الفاظ خاص ژنرال در رختکن باشد!

منبع: جام نیوز

نظر شما