شناسهٔ خبر: 74798 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

بی‌حرمتی صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی + تصاویر

شهرک نشینان صهیونیست به صورت گروهی و با حمایت نیروهای عبری از باب المغاربه وارد مسجد الاقصی شدند.

به گزارش نماینده، شهرک نشینان صهیونیست بامداد پنج‌شنبه بار دیگر به مسجد مبارک الاقصی تعرض کردند.

تعدادی از شهرک نشینان صهیونیست به صورت گروهی و با حمایت نیروهای ارتش و پلیس عبری از باب المغاربه وارد مسجد الاقصی شدند و در صحن‌های این مکان مقدس قدم زدند.

شاهدان عینی گفتند: اشغالگران صهیونیست به تدابیر امنیتی خود در مسجد الاقصی شدت بخشیده‌اند؛ به نحوی که آنان فلسطینیان را پیش از ورود به این مکان مقدس بازرسی بدنی کرده و مدارک شناسایی آنان را به دقت مورد بررسی قرار دادند.

همچنین پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد این جمعه نیز مانند جمعه قبل قصد ندارد از ورود جوانان فلسطینی به مسجد الاقصی برای اقامه نماز جمعه جلوگیری کند.

«لوبا سمیر» سخنگوی ارتش اسرائیل با تاکید بر اینکه محدودیتی در ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی وجود ندارد گفت: ممکن است در صورت لزوم در شب محدودیت‌ها مجددا اعمال شود.

هفته گذشته بعد از ماه‌ها رژیم صهیونیستی به جوانان فلسطینی اجازه داد برای ادای نماز جمعه وارد مسجد الاقصی شوند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عموم ملت فلسطین در سراسر کرانه باختری را به مشارکت گسترده در تظاهرات‌های امروز جمعه در حمایت از مسجد مبارک الاقصی و انتفاضه قدس فراخواند.

این جنبش در بیانیه‌ای عموم ملت فلسطین به ویژه جوانان و دانشجویان را به حمایت از ساکنان قدس در برابر تجاوزات و جنایت‌های روزافزون دشمن صهیونیستی دعوت کرد.

حماس خواستار برپایی دو تظاهرات گسترده پس از اقامه نماز جمعه شد که یکی از این تظاهرات‌ها مقابل ایست بازرسی نظامی قلندیا در شمال قدس و دیگری نیز در شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری برگزار خواهد شد.

 

نظر شما