شناسهٔ خبر: 74664 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارش از فعالیت های نماینده قم در مجلس

امیرآبادی/1 احمدامیرآبادی نماینده مردم قم بارئیس و اعضاانجمن فلزات به همراه مدیر کل گمرکات استان قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفنگو کردند.

به گزارش نماینده، احمد امیرآبادی در این نشست گفت: مجلس کارهای خوبی برای برداشتن محدودیت و تسهیل در کار صنعتگران برداشته است ولی مهم این است که دولت چگونه ان را اجرا کند. وی یکی از کارهای انجام شده برای مردم و صنعت استان در مجلس این بود که سهم مالیات استان را در کمیسین تلفیق پایین بیاورم و این خود تاثیر بسزایی دارد که از مردم و صنعتگران مالیات کمتری گرفته شودتا فشار کمتری وارد شود.

امیرآبادی

سلیقه ای اجرا کردن قوانین باعث می شود تا صنعت استان پیشرفت نکند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت:سلیقه ای اجرا کردن قوانین باعث می شود تا صنعت استان پیشرفت نکند باعث مشکلاتی برای ما صنعتگران در این حوزه شده است.

احمد امیر آبادی فراهانی در مراسم گرامیداشت روز ملی صادرات در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی قم، اظهار داشت: قم به عنوان شاهراه مواصلاتی کشور و به لحاظ برخوردار بودن از راه و راه آهن مناسب می تواند یکی از مراکز مهم صادراتی کشور باشد.

وی با بیان اینکه قم علاوه بر صادرات به استان های دیگر کشور توانایی صادرات به خارج از کشور را نیز دارد، افزود: در گذشته فرش به عنوان مهمترین کالای صادراتی استان مطرح بود، و در حال حاضر نیز این صادرات باید تقویت و ادامه پیدا کند.

هیأت‌های استان قم همیشه در دفاع از نظام و نگاه داشتن معارف اهل‌بیت(ع) پیشتاز بوده‌اند

با حضور نماینده مردم قم، گردهمایی رؤسای هیأت‌های مذهبی استان قم با موضوع احسان حسینی به همت شورای هماهنگی هیئات مذهبی، سازمان تبلیغات اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد.

احمد امیر آبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این همایش به سخنرانی پرداخت و با بیان این‌که هیأت‌های استان همیشه در دفاع از نظام اسلامی و نگاه داشتن معارف اهل‌بیت(ع) پیشتاز بوده‌اند، گفت: کمک رسانی فرهنگی و اقتصادی به فقرا و احسان به ایشان یکی از وظایف سنگین امروز هیأت‌ها است که باید تلاش کنند تا زمینه احسان به فقرا فراهم شود.

بازدید از بیمارستان های نیروگاه و فرقانی

احمد امیرآبادی فراهانی ۱۴ آبان ماه به همراه دکتر ایرانی خواه از بیمارستان های نیروگاه و فرقانی بازدید بعمل آوردندودر جریان پیشرفت پروژها قرار گرفتند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده بیمارستان های نیروگاه و فرقانی تا پایان سال ۹۴ به بهره‌برداری می‌رسد.

تولید کنندگان قمی می توانند بازارهای کشورهای همسایه را در کنترل و هدایت خویش درآورند

نماینده قم با اشاره به تقویت شهرک های صنعتی طی سال های اخیر، اظهار داشت: تولید کنندگان قمی به خوبی نشان دادند که می توانند بازارهای کشورهای همسایه را در کنترل و هدایت خویش درآورند.

وی با بیان اینکه حوادث اخیر عراق بر وضعیت بازارهای این کشور نیز تاثیر بسیاری داشته است، افزود: باید به دنبال جذب بازارهای کشورهای آسیای میانه و شرق آسیا نیز بود.

وی ادامه داد با بیان اینکه مساله صادرات به تولید نیز مرتبط است، افزود: قوانین و مقررات صادرات نباید خلق الساعه و آنی باشد بلکه باید تولید کنندگان بر مبنای آن بتوانند برای چند سال آینده خود نیز برنامه ریزی داشته باشند.

 

 

نظر شما