شناسهٔ خبر: 74597 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با "نماینده" مطرح شد؛

مصوبات کنگره جام در کمیسیون ماده ده تصویب شد/ نام جامعه اسلامی مهندسین به حزب تغییر نکرده است

جامعه اسلامی مهندسین عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه تشکل سیاسی متبوعش به عنوان حزب در فضای سیاسی کشور فعالیت می کند، گفت: به احتمال زیاد مصوبات کنگره جام در جلسه کمیسیون ماده ده احزاب به تصویب رسیده است.

احمد نیک فر عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار "نماینده" در پاسخ به این پرسش "آیا جامعه اسلامی مهندسین از کمیسیون ماده ده احزاب مجوز حزب سیاسی دریافت کرده است؟ " گفت: اعضای کمیسیون تصمیم گرفته اند پرونده های بعضی از تشکل ها را تمدید کنند و جام در این راستا قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی مهندسین به عنوان تشکل سیاسی، صنفی فعالیت می کند و از وزارت کشور مجوز خود را دریافت کرده است، اظهارداشت: ما در کنگره جامعه مهندسین تغییراتی را در اساسنامه اعمال کردیم و به احتمال زیاد در جلسه شب گذشته کمیسیون احزاب این اساسنامه به تصویب رسیده است.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: نام جامعه مهندسین به حزب تغییر نکرده است و همچنام به نام "جامعه" به فعالیت های سیاسی خود ادامه می دهد.

نیک فر گفت: یکی از بندهای اساسنامه تغییر اعضای شورای مرکزی به 21 نفر بود.

به گزارش نماینده، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور امروز از صدور مجوز فعالیت دو حزب سیاسی جدید با عناوین «حزب آزادی» و «جامعه اسلامی مهندسین» خبرداده بود.

نظر شما