شناسهٔ خبر: 74373 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حزب اعتماد ملی بازسازی و ساماندهی می شود

اعتماد ملی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: هنوز وارد مباحث انتخاباتی نشدیم و اولویت اول ما بازسازی و ساماندهی حزبی است کمااینکه این مهم اولویت هر حزبی در مسائل سیاسی کشور است.

به گزارش نماینده محمدجواد حق‌شناس در گفتگو با دانشجو، در رابطه با رسمی‌تر شدن فعالیت‌های حزب اعتماد ملی اظهار داشت: سال گذشته در شهریور ماه بعد از حوادث سال ۸۸ فرصتی برای حزب فراهم شد و توانستیم اولین جلسه شورای مرکزی خود را برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در آن نشست تصویب شد که حزب در سطح استان‌ها فعال شود، افزود: با توجه به فرصت‌هایی که مسئولان استانی می‌توانند فراهم کنند و این عمل اتفاق خوبی بود مصوب شد تا جلسات به صورت فصلی هم در شورای مرکزی برگزار شود.

این عضو اعتماد ملی به آخرین جلسه برگزار شده حزب اعتماد ملی در عید غدیر امسال اشاره کرد و اظهار داشت: در این نشست تصمیم گرفته شد تا شاخه‌های جوانان و بانوان حزب فعال شود.

حق‌شناس افزود: تلاش شده است تا در این جلسات، دفا‌تر استانی تا پایان سال فعال شود و بر این مبنا جلسات به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

وی در ارتباط با فعالیت انتخاباتی اعتماد ملی گفت: هنوز وارد مباحث انتخاباتی نشدیم و اولویت اول ما بازسازی و ساماندهی حزبی است کمااینکه این مهم اولویت هر حزبی در مسائل سیاسی کشور است.

نظر شما