شناسهٔ خبر: 74360 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سیزدهمین نمایشگاه کتاب شیراز افتتاح می‌شود

نمایشگاه شیراز/1 دویست و هفتاد و یکمین نمایشگاه کتاب استانی و سیزدهیمن نمایشگاه بزرگ کتاب استان فارس همزمان با سومین روز از هفته کتاب،۲۷ آبان ماه درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرشیراز افتتاح می شود.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، در این نمایشگاه بیش از ۷۵۰ ناشر از سراسر کشور حضور دارند و ۵۵ ناشر استان فارس نیز به صورت مستقیم در این نمایشگاه آثار خود را عرضه می کنند.

ناشران شرکت کننده در سیزدهمین نمایشگاه کتاب شیراز ۶۴۵۰۰ عنوان کتاب را در معرض دید بازدیدکنندگان قرارخواهند داد. ۹۰ ناشر و نمایندگی بخش خارجی نیز از ۱۸ کشور ۲۰ هزار عنوان کتاب را در این نمایشگاه عرضه خواهند نمود.

برای این نمایشگاه مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان بن یارانه ای خرید کتاب درنظر گرفته شده است که ازطریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه با ارائه کارت ملی به بازدیدکنندگان بر اساس جدول تخصیص داده شده عرضه می شود.

برای این نمایشگاه برنامه های جنبی ازقبیل نشست های تخصی در حوزه کتاب، داستان خوانی، شب شعر عاشورایی و نشست های تخصصی کتاب کودک و شیوه انتخاب آن در نظر گرفته شده است.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس به همت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ ۲۷ آبان تا ۳ آذر از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک گلستان شیراز برگزار می شود.

 

نظر شما