شناسهٔ خبر: 74357 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

آیفون ۸ اپل را ببینید + تصاویر

کمپانی اپل پس از شکستی که در عرضه آیفون ۶ و ۶ پلاس با آن مواجه شد، ترجیح می‌دهد تا قبل از انتشار تصاویری از آیفون ۷ به نمایش نسل جدیدی از تلفن های همراه با عرضه آیفون ۸ بپردازد.

آیفون 1

به گزارش نماینده به نقل از مهر، انتشار تصاویر آیفون ۸ قبل از آیفون ۷ می تواند دلیلی برای عرضه تکنولوژی متفاوتی در گوشی های اپل باشد تا شکست باورنکردنی این کمپانی در عرضه و تولید آیفون ۶ و ۶ پلاس را جبران کند.

آیفون 1

در ماه های گذشته، تمامی طرفداران و رقبای اپل منتظر ارائه و عرضه آیفون ۶ از سوی این کمپانی بودند اما مدتی پس از عرضه دو محصول جدید(آیفون ۶ و ۶ پلاس) خبرهای متفاوتی از نواقص و همینطور عدم قابلیت های مناسب آیفون ۶ نسبت به سری های گذشته این اسمارت فون منتشر شد که مخاطبان این کمپانی را از خرید محصول جدید پشیمان کرد.

آیفون 1

اما همیشه راه حلی برای جبران اشتباه و تغییر در نگاه مخاطبان وجود دارد و آن راه حل " عرضه آیفون۸" است. بنا به خبرها و تصاویر منتشر شده، کمپانی اپل به دنبال تولید و عرضه نسل جدیدی از اسمارت فون هاست به همین دلیل مقامات این کمپانی ترجیح داده اند از اسمارت فون ۶ به اسمارت فون ۸ جهش کنند و بتوانند نسل متفاوتی از محصولات خود را در اختیار کاربران قرار دهند تا خاطره آیفون ۶ از ذهن ها پاک شود.

آیفون 1

از مشخصات آیفون ۸ می توان به صفحه نمایش سه بعدی که نوآوری جدیدی در عرصه رقابت میان برندهای تولید کننده تلفن همراه است، صفحه نمایش   ۲K، دوربین های ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسل، استفاده از یاقوت کبود و باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد. لبه های فلزی تلفن همراه جدید باید به شکلی ساخته شوند که بتوانند نقص های آیفون ۶ را از ذهن مخاطبان محو کنند. اما تصاویر منتشر شده نشان از صفحه و همینطور ساختار ظاهری سخت و محکمی را برای ایفون ۸ بازگو می کنند که از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به آیفون ۶ است. دو تاریخ متفاوت برای عرضه آیفون ۸ ذکر شده است، ۲۰۱۷ یا شاید ۲۰۱۹ میلادی.

آیفون 1

  •  

نظر شما