شناسهٔ خبر: 74351 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

در گفت و گو با مصطفی کیایی:

جذابیت در سینما حرف اول را می زند/ "عصر یخبندان" جذاب‌تر از "خط ویژه" خواهد بود

کیایی/1 "عصر یخبندان" یک فضای اجتماعی دارد که دارای فیلم‌نامه‌ای جذاب تر از "خط ویژه" است.

به گزارش نماینده "مصطفی کیایی" کارگردان فیلم سینمایی "عصر یخبندان" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص ساخت فیلم جدید خود گفت: "عصر یخبندان" یک فضای اجتماعی دارد و قصه‌ی آن حول چند خانواده است که در جایی از قصه، سرنوشت این خانواده‌ها به هم گره می‌خورد.
 
وی افزود: فضای این کار یک مقدار متفاوت تر از کارهای قبلی من است، در این اثر سعی کردیم کمی موشکافانه تر به مسائل اجتماعی،‌ روابط زن و شوهرها و مسائلی که به نوعی تهدید برای خانواده‌ها است، بپردازیم.
 
کارگردان "خط ویژه" اظهار داشت: خود من به عنوان یک فیلمساز همیشه در سینما دنبال قصه گفتن هستم و فکر می‌کنم جذابیت در سینما حرف اول را می‌زند، بنابراین هر نوع مفاهیمی که در ذهنم است را در قالبی جذاب بیانش می‌کنم، چون فکر می‌کنم مخاطبان و منتقدان همیشه ارتباط خوبی با قصه برقرار می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: "عصر یخبندان" این ویژگی و جذابیت را بیشتر از کارهای قبلی‌ام دارد و به نظرم فیلمنامه "عصر یخبندان" خیلی پخته‌تر از "خط ویژه" درآمده است.
 
کارگردان "ضد گلوله" در خصوص بازدید "محمد احسانی" معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی از پشت صحنه فیلم‌های سینمایی در حال تولید اظهار داشت: اصولا در تمام زمینه‌ها وقتی انسان احساس می‌کند که مسئولان و یا کسانی که در راس هستند با افرادی که در آن حرفه فعالیت می‌کنند ارتباط نزدیکی دارند، احساس خوشایندی است.
 
وی افزود:‌ وقتی مدیر ارشاد بر سر صحنه آثار فیلمسازان می آید و با هم در خصوص مشکلات سینما گفتگو می‌کنیم، خود این گپ و گفت یک همدلی و نزدیکی به وجود می‌آورد که هم برای من فیلمساز خوشایند است و هم برای مدیر ارشاد که شاید به نوعی از نزدیک با مشکلات و فضای کار بچه‌ها آشنا می‌شود و هنرمندان را با مسئولان نزدیک تر می‌کند.
 
گفتنی است؛ "عصر یخبندان" اثر جدید "مصطفی کیایی" هم اکنون در مرحله تصویر برداری برای حضور در جشنواره سی و سوم قرار دارد.
 
شایان ذکر است؛ برام رادان، فرهاد اصلانی، آنا نعمتی و محسن کیایی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

نظر شما