شناسهٔ خبر: 74215 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

مقدم فر در گفتگو با "نماینده":

چه کسی گفته وزارت علوم باید سرقفلی جریان فتنه باشد!

مقدم فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به انتقاد نمایندگان به وزیر پیشنهادی علوم، گفت: چه کسی گفته وزارت علوم سرقفلی جریان فتنه باید باشد!

حمیدرضا مقدم‌فر در گفتگو با خبرنگار نماینده، با بیان اینکه تصور می کنم عده ای می خواهند گزینه خود در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را به رئیس جمهور تحمیل کنند، گفت: از این رو باید هم دولت و هم مجلس مراقب باشند تا جریانات سیاسی خاص که ریشه در فتنه دارند و کارنامه بد و منفوری از خود به جا گذاشته اند نتوانند گزینه شان را به رئیس جمهور در وزارت علوم تحمیل کنند.

وی  خطاب به این جریان ریشه دار در فتنه ۸۸ تصریح کرد: تصور نکنند وزارت علوم سرقفلی آنها است، چه کسی گفته وزیر علوم سرقفلی جریان فتنه است. یعنی هر فردی که به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم معرفی می شود حتما باید سابقه منفی و تاریکی در فتنه داشته باشد؟

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: مجلس نباید بگذارد چنین گزینه هایی به رئیس جمهور تحمیل شوند.

مقدم فر همچنین ادامه داد: در همین راستا برخی از رسانه ها هم فشار می آورند تا بدین وسیله نمایندگان مردم و خانه ملت را با شانتاژ و جوسازی وادار به تصمیم خاص کنند.

وی درخصوص تعامل دولت و مجلس و اینکه روزنامه های اصلاح طلب عدم رای اعتماد به وزیر پیشنهادی دولت را به منزله عدم تعامل این دو قوه ارزیابی می کنند، اظهارداشت: تعامل و ارتباط دولت و مجلس ارزش والایی دارد و نباید به راحتی شکسته شود و اجازه داده شود رسانه ها و جریانات بد سابقه بتوانند به این ارتباط و تعامل لطمه بزنند.

مشاور فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: در گذشته آسیب های زیادی از این به هم ریختگی ارتباط دیدیم اما الان ارتباط و تعامل خوبی برقرار است بنابراین نباید بگذاریم دست های پشت پرده با طرح ریزی و به بهانه انتخاب وزیری که دستی در فتنه داشت این تعامل و ارتباط را به هم بزنند.

مقدم فر در ادامه با اشاره ریاست سرافراز در رسانه ملی، افزود: حکم حضرت آقا برای آقای سرافراز در عین حالی که اجمالی بود ولی ماموریت، وظیفه، روش ها، ویژگی ها و خصوصیات صداوسیما را به خوبی تبیین کردند. باید برای سرافراز دعا کنیم تا بتواند مطالبات حضرت آقا و آنچه در حکم ایشان آمده محقق کند.

 

 

نظر شما