شناسهٔ خبر: 74128 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر سازمان خصوصی سازی از پرسپولیس

صبح امروز در جلسه مدیران پرسپولیس و سازمان خصوصی سازی از منتقمی بابت ارائه گزارش های لازم در خصوص آخرین شرایط باشگاه پرسپولیس تقدیر و تشکر شد.

به گزارش نماینده، سخنگو و عضو هیات مدیره پرسپولیس با بیان این مطلب که در این جلسه با توجه به ارائه گزارشات لازم به این سازمان، از منتقمی تشکر کردند گفت: با توجه به پیگیری‌های شخص خادم و تعاملاتی که با ایشان داشتیم سعی کردیم تا به گونه ای کار را جلو ببریم تا نگویند در مسیرخصوصی سازی تاخیر ایجاد کرده ایم.

خواجه وند همچنین گفت: تا اوایل آذرماه حسابرسی باشگاه گزارش نهایی اش را ارائه می دهد تا پس از بررسی های لازم از سوی سازمان خصوصی سازی قیمت اصلی پرسپولیس برای فروش مشخص شود.

سخنگوی پرسپولیس در واکنش به مصدومیت بازیکن تیم پایه این باشگاه وعدم رسیدگی به این بازیکن از سوی سرپرست تیم گفت:من این خبر را در جراید خواندم و قرار است گزارشی در این باره به ما ارائه کنند اما می دانم سرپرست تیم پایه که در باشگاه راه آهن هم مشغول است، گزارش کارش و اینکه در محل حضور نداشته را داده، هنوز به دست من نرسیده است.

خواجه وند درباره اینکه خوردبین هم مانند سرپرست تیم های پایه دو شغله است اینگونه توضیح داد: تا جایی که من می دانم خوردبین هرجایی که لازم بوده حضور داشته و در جریان اینکه به همراه تیم والیبال بانک کشاورزی به ارومیه رفته است نیستم اما می دانم اگر کار دیگرشان به پرسپولیس لطمه بزند تصمیم دیگری خواهیم گرفت. هرچند تاکید می کنم که تاکنون مشکلی پیش نیامده و اگر مشکلی هم باشد خود ایشان فکری به حالش خواهند کرد.

منبع: بانک ورزش

نظر شما