شناسهٔ خبر: 74064 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

مسوول قرارگاه خاتم الاوصیا:

فرهنگ شهادت سدی در برابر تهدید نرم دشمن است

خاتم الاوصیاء مسوول قرارگاه خاتم الاوصیا (ع) کشور گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری یادمان ها و یادواره ها سدی محکم در برابر تهدید های نرم دشمنان انقلاب اسلامی است .

به گزارش نماینده به نقل از ایرنا، ' حسین یکتا ' جمعه شب در یادواره ۳۶ شهید دانشجوی شهر یزد افزود: شهدا با نثار جان خویش برای کشور عزت و آبرو خلق کردند . وی ادامه داد: همه توفیق های انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی مدیون ایثار و جانفشانی شهیدان است و باید این فرهنگ روز به روز گسترش یابد . یادگار دفاع مقدس اظهار داشت: کشوری که دارای فرهنگ مقاومت و ایثار و جوانان آماده فداکاری در راه دین و عزت است هیچگاه تسلیم کفر جهانی نمی شود . یکتا گفت: ملت قهرمان ایران و رزمندگان پرتوان اسلام در طول دوران دفاع مقدس با ایثار و ولایتمداری توطئه های دشمنان را خنثی کردند و قطعا همچنان به این فرهنگ نیازمندیم .

وی اظهار داشت: شهدا محبوب خدا و مردم هستند و باید همواره با شناخت راه و اهداف مقدس و نورانی آنها در جهت تحقق وصایا و خواسته های آنها گام بر داشت . مسوول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (ع) کشور تصریح کرد: خدمت به شهیدان و تلاش برای گسترش فرهنگ ایثار و فداکاری توفیق می خواهد که باید قدر آن را دانست . یادواره ۳۶ شهید دانشجوی شهر یزد توسط بسیج دانشجویی و دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور یزد برگزار شد.

تستان یزد افزون بر چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که در مجموع حدود ۱۵۰ نفر آنها را شهدای دانشجو تشکیل می دهند .

نظر شما