شناسهٔ خبر: 73947 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

سعیدی در حاشیه بازدید از غرفه نماینده:

هیئت مذاکره کننده توجه داشته باشد، گذشت زمان به ضرر ما و به نفع آنهاست

سعیدی عضوکمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مسائلی که اخیرا در مذاکرات مطرح شده اندبرای تلف کردن وقت ماهستندو هیئت مذاکره کننده بایستی به این مهم توجه داشته باشد، گذشت زمان به ضرر ما و به نفع آنهاست.

محمداسماعیل سعیدی، نماینده تبریز در مجلس در بازدیداز غرفه نماینده در نمایشگاه مطبوعات گفت: در مذاکرات طرفهای مذاکره کننده کارشکنی هایی از خود نشان داده اند که موضوع تازه ای نیست. آنها از ابتدای کار با اینکه به این مذاکرات شدیدا نیاز داشتند منتها سعی شان بر این بود موضوعات جدیدی را مطرح کنند.

وی ادامه داد: مسائلی که اخیرا در مذاکرات مطرح شده اندبرای تلف کردن وقت ماهستندو هیئت مذاکره کننده بایستی به این مهم توجه داشته باشد، گذشت زمان به ضرر ما و به نفع آنهاست.

این عضو کمیسیون اجتماعی عنوان داشت: از طرف دیگر هیئت مذاکره کننده نبایستی اجازه دهد غربیها از چارچوبها و خطوط قرمز ما عبور کنند لذا هر تصمیمی که منجر به توافق می شود باید از سوی دوطرف مورد تائید باشد زیرا آنها تلاش دارند اقدامات عملی تنهااز سوی ما باشد و آنها یکی دو سال هم فرصت خواسته اند تا سر دوسال بحث های دیگری را آغاز کنند.

نماینده تبریز در مجلس درباره عنلکرد آقای ضرغامی هم گفت: عملکرد ایشان در جمع بسیار مثبت و سازنده بوده است گرچه هر فردی در صداوسیما وچه در دستگاه های شبیه آن قطعا نقاط ضعفی هم داشته اما در مجموع نقاط مثبت زیادی داشته اند و در آگاه سازی و روشنگری موضوعات سیاسی گام های خوبی را برداشته و کارنامه قابل قبولی دارند.

وی عنوان داشت: در انتخابات سال 92 که کلیه تحلیلگران داخلی و خارجی نظرشان براین بود که مشارکت مردمی پایین خواهد بود ولی صداوسیما دربالابردن این میزان مشارکت نقش بی بدیل و موثری ایفاکرد.

سعیدی تصریح کرد: عدم توسعه مراکز استانی از جمله ضعف های ایشان بود و باید توان و قدرت صداوسیما به مراکز استانها نیز توسعه بیابد.   

نظر شما