شناسهٔ خبر: 73933 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

رضا تقی پور در حاشیه بازدید از غرفه نماینده در نمایشگاه مطبوعات،خبر داد:

جلسه شورای عالی فضای مجازی شنبه برگزار می شود

کراپ‌شده - تقی پور عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی گفت: طبق قرار شنبه جلسه بعدی شورای عالی فضای مجازی تشکیل میشود. هنوز جزئیات موضوعی که قرار است درجلسه طرح شود، عنوان نشده است.

رضا تقی پور، عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی در حاشیه بازدید از غرفه نماینده در نمایشگاه مطبوعات اظهار داشت: بعد از یک سکوت پنج ماهه که در خصوص شورای عالی فضای مجازی رو به رو بودیم هفته گذشته جلسه تشکیل شد و شنبه نیزقرار است جلسه بعدی تشکیل شود. با توجه به مسائل راهبردی بسیاری که ضرورت طرح در شورا را دارد، درخواست اعضا از ریاست شورا (رئیس جمهور) در جلسه قبل این بود که جلسات به موقع و طبق برنامه برگزار شود.  آقای دکتر روحانی هم قول دادند این اتفاق بیفتد.

وزیر پیشین ارتباطات، در پاسخ به اینکه با توجه به موضوعات در اولویت بحث مانند G۳، چرا موضوع پیامک ها در جلسه قبل طرح شد، عنوان داشت: پیامک ها تقریبا از یکسال و اندی پیش در دستور کار قرار داشت و در حال حاضر فکر می کنم ۱۷-۱۸ موضوع دیگر در دستور کار قرار دارد. بنا بر آیین نامه، تشخیص اولویت و تعیین نهایی دستورات با ریاست شورا (رئیس جمهور) است. البته در آیین نامه پیش بینی شده اگر اعضا خواستند دستور کاری به صورت یک یا دو فوریتی در شورا مطرح شود پیشنهاد می دهند و بعد از رأی آوری توسط اعضا، نوبت آن دستور کار جلو می افتد.

عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی و عضو سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین چارچوبها و الزامات فناوری G ۳ و نسل های بالاتر و همچنین پیوست فرهنگی جزو دستورات در نوبت طرح دانست.

تقی پور در نهایت گفت: هنوز جزئیات موضوعی که قرار است درجلسه شنبه مطرح شود، عنوان نشده است.  

نظر شما