شناسهٔ خبر: 73920 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

سیدمهدی هاشمی در حاشیه بازدید از غرفه نماینده :

تامل بیشتری از سوی رئیس جمهور برای انتخاب گزینه مناسب وزارت علوم لازمست

سید مهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به اینکه آقای دانش آشتیانی فرد موجه و شریفی هستند اما چیزی بیشتر از فرجی دانا ندارند طبیعتا نمی تواند، اقناع مورد نیاز نمایندگان را کسب کند و لذا باید تامل بیشتری از سوی دولت وخصوصا رئیس جمهور صورت بگیرد تا بتوانیم فردی را با مشخصات حداقلی مورد انتظار مجلس معرفی کنیم.

سیدمهدی هاشمی، رئیس کمیسیون عمران مجلس در حاشیه بازدید از غرفه نماینده در نمایشگاه مطبوعات بیان داشت:  من فکر می کنم آن پیش نیاز ها و اقداماتی که می بایست در ارتباط با معرفی یک وزیر انجام شود علیرغم حساسیت و اهمیتی که وزارت علوم دارد متاسفانه نه در دوره قبلی و نه در این دوره  صورت نگرفت.

وی افزود: باتوجه به اینکه آقای دانش آشتیانی فرد موجه و شریفی هستند اما چیزی بیشتر از فرجی دانا ندارند طبیعتا نمی تواند، اقناع مورد نیاز نمایندگان را کسب کند و لذا باید تامل بیشتری از سوی دولت وخصوصا رئیس جمهور صورت بگیرد تا بتوانیم فردی را با مشخصات حداقلی مورد انتظار مجلس معرفی کنیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس درباره اداره وزارت علوم پس از پایان دوره سرپرستی  تصریح کرد: بهر حال روش های مختلفی هست و یکی از روش ها اینست که ریاست محترم جمهور مدیریت عالی وزارتخانه را برعهده بگیرد و یا کسب مجوزی از مقام معظم رهبری و یا کسب اجازه از مجلس صورت بگیرد ولی خب ما فکر می کنیم فرصت های زیادی از دست داده شد.

هاشمی درباره اینکه جبهه جانبازان چه برنامه ای برای انتخابات دارد، افزود: جبهه جانبازان وجه غالب فعالیت هایش فرهنگی و ارزشی است و در راستای تقویت مسائل فرهنگی و ارزشی ممکن است نیاز و ضرورت وجود داشته باشد  که در موضوعات سیاسی هم اظهارنظر کنند طبیعتا آنچه گه منافع  و مصالح نظام و ارزش هایش ایجاد کند جبهه جانبازان قطعا درآن پیشگاه و پیشقدم خواهد شد.  

نظر شما