شناسهٔ خبر: 73918 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

صابری در حاشیه بازدید از غرفه نماینده :

ازابتدا معرفی وزیر پیشنهادی علوم، مبارک نبود / پیش بینی خوبی از رای به گزینه پیشنهادی وزیر علوم نمی بینم

رضا صابری نماینده رامیان و آزادشهر در مجلس گفت: من پیش بینی خوبی از رای به گزینه پیشنهادی وزارت علوم نمی بینم و دولت باید به فکر یک اقدام خوب برای گزینه علم و فناوری کشور باشد.

رضا صابری درحاشیه بازدید از غرفه نماینده در نمایشگاه مطبوعات درباره گزینه جدید تصوی وزارت علوم بیان داشت: یک اتفاق درمعرفی وزرای پیشنهادی افتاد که نشان داد اغازش، آغاز مبارکی نیست و آن هم اینکه در قرائت نامه آقای نیلی احمدآبادی که مجلس واکنش خودرا نشان داد و یکی هم در قرائت پیشنهاد آقای احمدی دانش آشتیانی

وی ادامه داد: بالاخره مجلس نسبت به آقای فرجی دانا ضمن احترام به شخصیت تدین و سوابق ایشان اعتماد خودش را نیزبرداشت که این کار یک پیام داشت، آنهم اینکه با این رویکرد حاکم بر وزارت علوم آینده خوبی را در وزارت علوم پیش بینی نمی کنیم.

نماینده رامیان و آزادشهر در مجلس تصریح کرد: وزارت علوم یک رسالتی دارد آنهم تعیین استراتژی های وزارت علوم و فناوری است اگرچه در مدیریت دانشگاه ها خیلی دخل تصرف زیادی ندارد و دانشگاه ها و منابعی که دارند امورات جاری خودشان را مدیریت می کنند این پیام خوب منتقل نشده و گزینه های بعدی همچنان  ذیل همان رویکرد معرفی می شود.

صابری عنوان داشت: من پیش بینی خوبی از رای به گزینه پیشنهادی وزارت علوم نمی بینم و دولت باید به فکر یک اقدام خوب برای گزینه علم و فناوری کشور باشد.

نظر شما