شناسهٔ خبر: 73806 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کتابخانه تخصصی شعر و داستان راه اندازی می‌شود

هفته کتاب در ایام هفته کتاب، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تفاهنامه‌ای در موضوع اختصاص کتابخانه‌ای به حوزه شعر و داستان امضا خواهد شد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، مهدی قزلی با بیان اینکه بنیاد مجموعه ای ارزشمند از کتاب دارد گفت: بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان در پی کتابخانه ای تخصصی است که محل مراجعه و استفاده علاقمندان و اهالی شعر و داستان باشد، بنابراین طی بحث و گفتگوهایی که میان بنیاد و نهاد کتابخانه های عمومی صورت گرفت تصمیم به واگذاری کاربری کتابخانه پارک دانشجو به عنوان کتابخانه تخصصی و اختصاصی شعر و ادبیات داستانی به بنیاد شد.

مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی با بیان اینکه پیش نویس تفاهم نامه مذکور تهیه شده است و ماجرا  مراحل پایانی مذاکره را طی می کند ابراز امیدواری کرد که در هفته کتاب این تفاهنامه امضا شده و تا پایان سال کتابخانه شعر و ادبیات داستانی مورد استفاده مردم قرار گیرد.

او همچنین افزود: توجه ویژه و مثبت دبیر نهاد کتابخانه های عمومی کشور ، آقای مختارپور به جامعه ادبی معلوم بود و با امضای این تفاهنامه به ثبات و ثبوت هم می رسد . امید که این تفاهنامه طلیعه توجه دیگر مسئولین دارای اختیارات و امکانات برای کمک به بنیاد در تهیه ساختمان و مکان استقرار باشد.

 

نظر شما