شناسهٔ خبر: 73776 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

صادقی در حاشیه بازدید از غرفه "نماینده" :

بیانات رهبری درباره آقای ضرغامی مویدعملکردمثبت ایشان است

بازدید «ضرغام صادقی» عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از پایگاه خبری-تحلیلی نماینده عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: همان بیانات و تاکیداتی که رهبری نسبت به عملکرد دکتر ضرغامی داشته اند موید عملکرد مثبت ایشان است که در حوزه های کمی و کیفی گام های موثری را در سازمان صداوسیما برداشته اند.

ضرغام صادقی، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه نماینده در نمایشگاه مطبوعات بیان داشت: درطول این ۱۰سال تحولاتی که در صداوسیمادررسانه ملی برداشته شد کاملا ملموس است و امیدواریم که همه ما قدردان این زحمات باشیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس خاطرنشان کرد: آقای سرافراز هم دارای سوابق اجرایی ارزشمندی هستند و امیدورایم وضعیت رسانه ملی را به یک وضعیت ایده آلی برسانندتا ما بتوانیم با یک عملکرد مثبت و مترقی به فضایی برسیم تا از فضای فرهنگی اسلامی متنعم شویم و کشوری داشته باشیم که داعیه اسلامی بودنش را به بیرون از مرزها نیز گسترش دهد.

وی درباره مذاکرات هسته ای گفت: من از جزئیات مذاکرات هسته ای اطلاعات دقیقی ندارم ولی امیدواریم مهمتر از اینکه زمان مذاکره مهم باشد، نتایج مذاکرات برایمان مهم باشد. اگر بالاخره احساس کنیم نتایج مذاکرات منافع ما را دربردارد در هرزمانی به توافقات برسیم ارزشمند است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره طرح امر به معروف گفت: ۲۰ماده از این طرح تاکنون تصویب شده وانشالا بقیه مواد هم تا این هفته در صحن علنی نهایی می شود و بعد از آن به شورای نکهبان برای تایید نهایی ارسال می شود تا زمینه های ابلاغ آن فراهم شود.

صادقی درباره اینکه ممکنست شورای نگهبان به برخی بندهای این قانون ایراد وارد کند، عنوان داشت: برایمان مهم است که طرح امر به معروف و نهی از منکر اجرایی شود، طبیعی است هر طرح و لایحه ای در مجلس شورای اسلامی تصویب می شود احتمال دارد که شورای نگهبان ایراداتی به آن بگیرد و برای این موضوع تمهیداتی هم اندیشیده شده تااگر بندی از لحاظ مالی، حقوقی وفقهی به مجلس برگشت آن را اصلاح می کنیم و زمینه اجرایی شدن قانون فراهم شود.  

نظر شما