شناسهٔ خبر: 73462 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

تلاش پدیده برای جذب تیموریان

سرمربی تیم فوتبال پدیده می‌گوید به دنبال جذب آندرانیک تیموریان برای تقویت این تیم است و تمام تلاش خود را برای رساندن پدیده به آسیا به کار خواهد بست.

به گزارش نماینده، علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با ایسنا، با ابراز رضایت از شرایط کنونی تیم فوتبال پدیده اظهار کرد: از نتایج به دست آمده تا این هفته‌ از رقابت‌های لیگ برتر راضی هستم و تلاش می‌کنیم با انجام یک برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم در نیم فصل دوم عملکرد موفق‌تری داشته باشیم.

او ادامه داد: در مقابل تیم‌هایی همچون استقلال، فولاد و تراکتورسازی می‌توانستیم بهتر عمل کنیم و با به دست آوردن امتیازات بیشتر جایگاه بالاتری را در جدول رده‌بندی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با بیان این که در تعطیلات پیش‌رو تلاش می‌کنیم، تیم را تقویت کنیم، گفت: در حال حاضر می‌خواهیم مذاکراتی را با آندرانیک تیموریان برای پیوستن به پدیده انجام دهیم. البته با سه بازیکن دیگر هم مذاکراتی را انجام داده‌ایم که در حال حاضر امکان مطرح کردن نام آنها را نداریم.

مرزبان خاطر نشان کرد: با اضافه شدن بازیکنان جدید و استفاده مناسب از تعطیلات لیگ بهترین عملکرد را در نیم‌فصل دوم خواهیم داشت. می‌خواهیم در این مدت از نظر تاکتیکی کیفیت بازیکنان را بالا ببریم.

او همچنین به تلاش پدیده برای رسیدن به فینال جام حذفی اشاره کرد و گفت: در جام حذفی مقابل تراکتورسازی با تمام توان به میدان می‌رویم و انگیزه زیادی برای رسیدن به فینال جام حذفی داریم. امسال تلاش می‌کنیم تا بتوانیم یکی از تیم‌های صعود کننده به جام باشگاه‌های آسیا باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در مورد تعطیلات طولانی مدت لیگ نیز گفت: در این قضیه من تصمیم گیرنده نیستم و این مساله از دست من خارج است. این تعطیلی شامل همه تیم‌ها می‌شود و ما هم بر اساس همین ۵۰ روز برنامه‌ریزی می‌کنیم.

مرزبان اضافه کرد: باید در این فصل جزو تیم‌های بالای جدول باشیم و به همین خاطر باید در تمامی دیدارهای باقی مانده با تمام قوا پا به میدان بگذاریم. ما برای همه بازی‌ها برنامه‌ریزی ویژه‌ای داریم و روی امتیازهای هر بازی حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

او در بخش دیگری از این گفت‌وگو در پاسخ به این پرسش که آیا از دعوت بازیکنان پدیده به تیم ملی ناراضی است یا خیر نیز گفت: قطعا دوست داشتم بازیکنان تیمم به جمع ملی‌پوشان اضافه شوند ولی فراموش نکنیم که در این مورد سرمربی تیم ملی کاملا اختیاردار است. دعوت از بازیکنان تیم ملی کاملا در اختیار کارلوس کی‌روش است و بر اساس فلسفه کاری خود بازیکنان را انتخاب می‌کند. کی‌روش بر اساس کیفیت مدنظرش بازیکنان مورد علاقه خود را به تیم ملی دعوت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده تصریح کرد: رضا عنایتی به همراه چند بازیکن دیگر این فصل در پدیده بازی‌های درخشانی را انجام دادند ولی به تیم ملی دعوت نشدند. باز هم تاکید می‌کنم که دعوت از هر بازیکنی به تیم ملی کاملا در حیطه اختیارات کی‌روش است.

او با بیان این که دعوت نشدن برخی بازیکنان به تیم ملی در کشورهای دیگر هم دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: برای مثال توس با عملکردی که در سطح باشگاهی داشت به تیم ملی آرژانتین دعوت نشد و یا در کشور آلمان هم اتفاقات مشابهی رخ داد.

 

مرزبان در بخش دیگری از این گفت و گو به عملکرد ضعیف تیم‌های پایه در ایران اشاره کرد و گفت: متاسفانه بیشتر مدیرانی که در فوتبال دولتی حضور دارند به فوتبال پایه بی توجه هستند. وقتی برای کسب نتایج مناسب در فوتبال پایه از مدیران قدردانی نمی‌شود چه انتظاری برای موفقیت در فوتبال پایه می‌توانیم داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده افزود: ساختار ورزشی ایران طوری شکل گرفته که امکان ورزش کردن از سنین کودکی و نوجوانی گرفته شده است. وقتی فوتبال بازی کردن در سطح خیابان‌ها جمع شده و ساختارهای مناسبی برای فوتبال بازی کردن نیست چه انتظاری برای تقویت فوتبال پایه می‌توانیم داشته باشیم.

او اضافه کرد: در مشهد برای سه تیم فقط یک زمین بازی و تمرین وجود دارد و این زمین به مرور در حال فرسوده شدن است.

نظر شما