شناسهٔ خبر: 73356 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ

سیدمحمود رضوی، تهیه کننده معراجی ها:

آقای ضرغامی، ایام عزتتان مستدام

رضوی دوره سخت مهندس عزت الله ضرغامي به پايان رسيد و از صبح فردا سكان اين كشتي عظيم رسانه در دست مديري نوگرا و نوآور قرار خواهد گرفت كه اميد است با تحولات ساختاري و كوچك سازي اين تشكيلات عظيم و برون سپاري به سازماني چابك و چالاك با قدرت جذب بالاي مخاطب دست يابند.

به گزارش نماینده سیدمحمود رضوی، تهیه کننده فیلمهای دهلیز و معراجی ها در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، درباره انتصاب آقای سرافراز و همچنین دوره گذشته مدیریت آقای ضرغامی بر صداوسیما، مطالبی را نوشتند که با هم می بینیم:

خداحافظ آقاي رييس،ايام عزت مستدام با صدور حكم آقاي دكتر محمد سرافراز ، دوره سخت مهندس عزت الله ضرغامي به پايان رسيد و از صبح فردا سكان اين كشتي عظيم رسانه در دست مديري نوگرا و نوآور قرار خواهد گرفت كه اميد است با تحولات ساختاري و كوچك سازي اين تشكيلات عظيم و برون سپاري به سازماني چابك و چالاك با قدرت جذب بالاي مخاطب دست يابند. اما در روزهاي پاياني آقاي مهندس ضرغامي قدري به ايشان و دوران مديريت و همكاران ايشان اجحاف شد و كاستي ها را بدون در نظر داشتن رويشها و اتفاقات نيكوي دوران مديريت ايشان بررسي كردند. چيز عجيبي نيست چون هميشه رسم خيلي از ما خوش استقبال و بد بدرقه بودن است، اما يادمان نرود كه دوران مديريت ١٠ ساله مهندس ضرغامي جزو پر چالش ترين دوران نظام جمهوري اسلامي بوده و عبور از اين بحران آن هم در رسانه ملي كاري بس دشوار و عظيم بود كه به حق ايشان و همكاران ايشان از اين مرحله دشوار به خوبي گذشتند. توسعه كمي صدا و سيما، جوانگرايي در انتخاب مديران ، نگاه فراملي به رسانه ملي و برنامه سازي و شبكه سازي با نگاه بين المللي ، ارتباط تنگاتنگ با هنرمندان ( گاهي اين ارتباط به برنامه سازي و تهيه كنندگان لطمه هم زده ) ، تخصصي شدن شبكه ها ، افتتاح شبكه هايي با رويكرد سرگرمي و اوقات فراغت و.... از ديگر شاخصه هاي مثبت دوران مديريت ايشان بوده است. همچنين در دوره دوم مديريت ايشان سازمان هم به لحاظ درآمدي و هم به لحاظ بودجه دچار بحران بود و با اينكه به برنامه سازان بسيار بسيار سخت گذشت اما در هر صورت با تمام كاستي ها در تامين بودجه توسط دولتها باز ايشان و همكارنشان اجازه نداند پروژها هاي در دست توليد به سرانجام نرسد. در اين ٨ سالي كه به عنوان تهيه كننده با سازمان صدا و سيما همكاري داشتم و حتي پس از انفجار پشت صحنه " معراجي ها "هيچگاه فرصتي دست نداد تا ايشان را حضورا ملاقات نمايم ولي اين دليلي نبود تا خوبي هاي دوران مديريتي ايشان را ناديده بگيريم و در روزهاي پاياني به جاي ستايش ايشان صرفا به نكوهش بپردازيم. اميدوارم كه در هر كجاي اين مرز و بوم به خدمت مشغول ميشوند " ايام عزتشان مستدام " باشند.

نظر شما