شناسهٔ خبر: 73349 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

"کارخانه ای" در حاشیه بازدید از غرفه "نماینده" در نمایشگاه مطبوعات:

حضور جمهوریخواهان در کنگره تاثیری در مذاکرات ندارد/ آقای سرافراز، نیرویی توانمند و ارزشی

کارخانه ای ابراهیم کارخانه ای در حاشیه بازدید از غرفه نماینده در نمایشگاه مطبوعات درپاسخ به این سوال که حضور جمهوریخواهان در کنگره آمریکا چه تاثیری روی مذاکرات خواهد داشت، گفت: برای ما فرقی ندارد در طول این ۳۵ سال انواع دولت های تندرو روی کار آمده اند و ما با همه اینها دست و پنجه نرم کرده ایم.

ابراهیم کارخانه ای، نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه "نماینده" در نمایشگاه مطبوعات افزود: هم اکنون کسانی با ما مذاکره می کنند که در طول این ۳۵ سال هرآنچه را که می توانستند برعلیه ما بکار گیرند را مورد استفاده قرار داده اند، آنها انواع توطئه ها را در قالب جنگ نظامی، فرهنگی، سیاسی و روانی  و اقتصادی انجام داده اند.

وی افزود: ما در این سمت میز مذاکرات هسته ای بایستی جایگاه اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را که در طول این ۳۵ سال به اوج عزت و اقتدار رسیده و در قله با دشمنان خود مذاکره می کند و دشمن در دامنه های قله قرار گرفته را حفظ کنیم.

کارخانه ای اظهار داشت: امروز خاورمیانه جدید با راهبردهای صحیح سیاستی مقام معظم رهبری با محوریت ایران اسلامی در حال شکلگیری است در حالیکه کشورهای آمریکا و اتحادیه اروپا در طول این ۳۵ سال تمام قدرت خود را به کار گرفته اند تا خاورمیانه را تحت تاثیرخود قرار دهند و محور خاورمیانه سیاست های اسرائیل باشد که امروز اسرائیل ضعیف ترین و شکست ورده ترین کشور جهان است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: تیم مذاکره کننده با موجودیت قدرتمند کنونی ایران در منطقه و جهان بایستی با قدرت زیاد از منافع ملی ایران دفاع کند اینکه آقای اوباما مطرح می کنند توافقی خوبست که منافع آمریکا را تامین کند و توافق نکردن بهتر از توافق بد است، به این معناست که  هر اتفاقی بیفتد قهرمان آن آمریکاست و  غول عظیم رسانه ای را هم که در اختیار دارند در تمام رسانه ها خواهد دمید که آمریکا خواسته خودش  را به ملت و دولت ایران تحمیل کرد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: این برای ما قابل پیش بینی است زیرا از الان شروع به تبلیغ کرده اند که برنده این مذاکرات و نبرد هستند و ماییم که می گوییم برد -برد آنها خود را برنده می دانند در صورتی که توافقی خوبست که منافع ایران را تامین کند و انها منافع خودشان را مدنظر دارند و اگر توافقی هم صورت نگیرد عنوان می کنند که ایران باعث شد.
وی درباره آقای سرافراز رئیس جدید سازمان صداوسیما نیز گفت: ایشان یکی از نیروهای ارزشی و با تجربه سازمان صداوسیما هستند که مقام معظم رهبری ایشان را با تدبیر در قله مدیریتی این سازمان قرار دادند. امیدواریم با انتخاب مبارک ایشان شاهدباشیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش نماد زبان در قالب رادیو و نماد چهره در قالب سیما در عرصه معادلات ایرانی و خارجی باشند.

به گفته کارخانه ای، مقام معظم رهبری، کارآمدترین ارزشی ترین چهره را که تمام  شرایط لازم را برای اداره این سازمان دارد بر این مسند نشاندند.

این نماینده مجلس بیان داشت: ایشان مدیریت و توانمندی خاصی را درشبکه العالم در عرصه مبادلات سیاسی جهانی در جهت مقابله با توطئه های دشمن بخوبی نشان داده اند و مطمئنا انتخاب ایشان جایگاه جمهوری اسلامی ایران را در مواجهه با برخوردهای دشمنان بالا می برد ضمن اینکه ما از زحمات ده ساله صادقانه، مخلصانه و مجاهدانه آقای ضرغامی تقدیر و تشکر می کنیم.  

نظر شما