شناسهٔ خبر: 73313 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

ابراهیمی:

روحانی و امامی‌کاشانی در جلسات جامعه روحانیت مبارز شرکت نکرده‌اند

ابراهیمی/1 عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: آقای روحانی و امامی کاشانی همراه با آیت‌الله موحدی کرمانی هر سه بزرگوار و از اعضای مؤسس جامعه روحانیت مبارز هستند اما آقای روحانی و امامی کاشانی در جلسات جامعه روحانیت حاضر نبوده‌اند.

به گزارش نماینده، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با تسنیم درپاسخ به سؤالی درباره اظهارات مصباحی‌ مقدم که از حسن روحانی و امامی کاشانی به عنوان گزینه‌های کاندیداتوری ریاست جامعه روحانیت نام‌برده، تصریح کرد: آقای روحانی و امامی کاشانی همراه با آیت‌الله موحدی کرمانی هر سه بزرگوار و از اعضای مؤسس جامعه روحانیت مبارز هستند اما آقای روحانی و امامی کاشانی در جلسات جامعه روحانیت حاضر نبوده‌اند.

وی افزود: اعضای جامعه روحانیت مبارز می‌توان به هر بزرگواری رای بدهند اما اینکه افردی که در چندسال اخیر در جلسات جامعه روحانیت شرکت نکرده بودند، قصد کاندیداتوری داشته باشند، قابل بحث است.

ابراهیمی با بیان اینکه آیت‌الله موحدی کرمانی در زمان حیات آیت‌الله مهدوی‌کنی به عنوان قائم مقام فعالیت می‌کردند، تاکید کرد: در زمان بستری شدن آیت‌الله مهدوی‌کنی، آیت‌الله موحدی به خوبی جلسات جامعه روحانیت را اداره می‌کرد.

نظر شما