شناسهٔ خبر: 73217 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

معجزه خام گیاهخواری برای درمان بیماری های لاعلاج

‌مدیر انجمن تغذیه طبیعی ایران گفت: خام گیاهخواری برای درمان بیماری‌های لاعلاج به معنای واقعی معجزه می‌کند.

به گزارش نماینده به نقل از ایسنا، «مریم حسینی» در نخستین همایش عمومی تغذیه سالم راهی به‌سوی تندرستی که در شهر سرابله با همکاری فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۵۷ سال سن دارم که در طول ۴۷ سال انواع غذاها استفاده کرده‌ام و در سن ۳۵ سالگی یک روز به دلیل کمبود خواب به پزشک مراجعه کردم که فهمیدم به بیماری لاعلاجی مبتلا شده‌ام.

 

وی بابیان اینکه در مدت ۶ ماه دست راستم خشک شد و دیگر حرکتی نداشت و بعد از مدتی دچار بیماری از دیگر قسمت‌های بدن ازجمله کیسه صفرا، تخمدان و دیسک گردن شدم، افزود: پزشکان به من گفتند برو خانه و منتظر مرگ باش که یک روز چشمم به یک کتاب که درمان بیماری با خام گیاهخواری بود، افتاد و با مطالعه آن اقدام به خوددرمانی کردم.

 

حسینی ادامه داد: با شروع به مطالعه کتاب خام گیاهخواری و عمل به دستورات آن دیگر همه قرص‌ها را کنار گذاشتم و با هر برگ از کتاب که مطالعه می‌کردم روحیه در وجودم برای درمان بیشتر می‌شد.

 

مدیر انجمن تغذیه طبیعی ایران با تأکید بر اینکه همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و ما تا وقتی‌که بیمار نشویم قدر سلامتی را نمی‌دانیم، خاطرنشان کرد: بعد از مدتی که بیماری من خوب شد، فهمیدم ۴۷ سال با استفاده از غذاهای مصنوعی و خورد و خوراک‌های امروزی بدن خود را در معرض خطر قرار داده بودم.

 

وی تصریح کرد: وقتی تحت نظر پزشک بودم از مصرف روزی یک قرص به‌روزی ۱۸ عدد افزایش پیدا کرد، اما باز بیماریم روزبه‌روز وخیم‌تر می‌شد تا اینکه از پخت‌وپز غذا دست کشیدم و شروع به خام گیاهخواری کردم.

 

حسینی با تأکید بر اینکه همه خواص غذا با حرارت بالای ۵۰ درصد از بین می‌رود و دیگر نیازهای بدن ما تأمین نمی‌شود، افزود: از وقتی‌که خام گیاهخواری شروع کردم علاوه بر اینکه بیماریم به‌صورت درصد خوب شده است به هیچ‌گونه بیماری دیگر دچار نشده‌ام.

 

مدیر انجمن تغذیه طبیعی ایران بابیان اینکه بیماری به دلیل تجمع سموم در بدن به وجود می‌آید، خاطرنشان کرد: هر جا بدن احساس ضعف کند بیماری در آن نفوذ می‌کند و اگر غذاها را به‌صورت صحیح مصرف کنیم، دچار هیچ‌گونه بیماری نخواهیم شد.

 

وی ادامه داد: پخت‌وپز کردن غذا در دمای بالا، ۵۰ درصد همه ویتامین‌های آن را از بین می‌برد و بعد که بدن ما ضعیف شد دنبال ویتامین در داروخانه‌ها می‌گردیم.

 

حسینی با تأکید بر اینکه شفا دست خداست و طبیعت اراده خدا برای نجات و استفاده بشر است، تصریح کرد: با توجه به پیشرفت روزافزون پزشکی بیماری‌ها هم روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کنند، این نشان دهنده تغذیه ناسالم است.

 

مدیر انجمن تغذیه طبیعی ایران با اشاره به اینکه راه علاج بیماری‌های لاعلاج تغذیه خام گیاهخواری است، افزود: هر بیماری که تاکنون به خام گیاهخواری روی آورده است، امکان ندارد که جواب نگرفته باشد.

 

وی گفت: هر مواد غذایی که نگهداری می‌شود به وی مواد نگه‌دارنده اضافه می‌شود و مواد نگه‌دارنده سرطان‌زا است.

 

 

حسینی با بیان اینکه متأسفانه انسان‌های امروزی همه‌چیزخوار شده‌اند، تصریح کرد: برای مثال استفاده از قند، شکر و نمک برابر است با استفاده از مواد مخدر شیشه و کراک، نمی‌دانم چرا با دستان خودمان را به دامن بیماری‌های لاعلاج می‌اندازیم.

 

مدیر انجمن تغذیه طبیعی ایران راه درمان بیماری‌های لاعلاج و سلامتی را در خام گیاهخواری دانست و افزود: آرامش زندگی در خام گیاهخواری بوده و این طور تغذیه کردن موجب صبوری، شکیبایی، پرانرژی بودن و مقاومت در برابر بیماری می‌شود.

 

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی کشورهای آمریکا و دانمارک در قدرت پزشکی هستند، اما روزانه حدود ۲۰۰ بیمار از این کشورها با من برای راهنمایی در مورد گیاه‌خام خواری تماس می‌گیرند.

نظرات مخاطبان 2 1

  • ۱۳۹۴-۱۱-۲۲ ۲۲:۰۲مرضیه 0 5

    سلام من چطور میتونم تو گروه شما عضو  بشم؟ 
                                

نظر شما