شناسهٔ خبر: 73187 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

شهادت جوان فلسطینی در اراضی اشغالی + عکس

یک جوان فلسطینی اهل شهر کفر کنا در الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی بامداد امروزبر اثر تیراندازی عناصر پلیس صهیونیستی به شهادت رسید.

به گزارش نماینده یک جوان فلسطینی بامداد امروز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در روستای کفرکنا در اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ به شهادت رسید.

شاهدان گزارش دادند پس از ورود شماری از نظامیان اشغالگر به روستای کفرکنا درگیری لفظی شدیدی میان آنان با جوانان روستا رخ داد.

شاهدان افزودند ماموران امنیتی رژیم صهیونیستی از سخنان جوانان فلسطینی خشمگین شدند و به طرف آنان تیراندازی کردند که به شهادت «خیرالدین لطفی حمدان» جوان ۲۲ ساله فلسطینی منجر شد.

در پی وقوع این حادثه ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد جوان فلسطینی قصد داشت با سلاح سرد به ماموران این رژیم حمله کند که مجبور به دفاع از خود شدند و به طرف آن تیراندازی کردند.

شورای محلی در کفرکنا هم در بیانیه‌ای اعلام کرد ساکنان این روستا در اعتراض به شهادت لطفی حمدان اعتراض کردند و جوانان روستا با آتش زدن لاستیک جاده اصلی را بستند.

شماری از جوانان فلسطینی ساکن اردوگاه شعفاط با پرتاب بطری‌های آتش زا، نظامیان صهیونیستی را هدف حمله قرار دادند.

در پی این اقدام دلیرانه یک نظامی اسرائیلی آتش گرفت و به شدت سوخت و بر اثر شدت سوختگی به هلاکت رسید.

گفتنی است که فلسطینیان ساکن اردوگاه شعفاط از سه روز پیش با نظامیان اسرائیلی درگیر هستند و این درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

درگیری جوانان فلسطینی با ارتش اسرائیل در اطراف اردوگاه شعفاط برای سومین روز متوالی ادامه دارد و جوانان فلسطینی با مقاومت شجاعانه خود اجازه نمی‌دهد ارتش اسرائیل وارد این اردوگاه شود.

نظر شما