شناسهٔ خبر: 73051 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

۳.۲میلیارد ریال به بازسازی نمازخانه های بین راهی خوزستان اختصاص یافت

میرعالی عضو کارگروه بیست و سومین اجلاس سراسری نماز از اختصاص سه میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال به بازسازی نمازخانه های بین راهی خوزستان خبر داد.

به گزارش نماینده 'سیداسد میرعالی' پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اعتبار که از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز تخصیص یافته است برای بازسازی شش نمازخانه بین راهی واقع در پل زال - اندیمشک، الهایی، ملاثانی، الوان،نظری و غیزانیه هزینه خواهد شد.

وی گفت: بازسازی این نمازخانه ها تا پیش از برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسری نماز که قرار است ۱۰و ۱۱دی ماه امسال در اهواز و با حضور رییس جمهوری اسلامی ایران برگزار شود به پایان خواهد رسید.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز مسوولیت ساخت و نگهداری نمازخانه های بین راهی استان خوزستان را بر عهده دارد.

رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز و عضو کارگروه بیست و سومین اجلاس سراسری نماز از آمادگی همه دستگاه های اجرایی خوزستان به خصوص راه و شهرسازی،حمل و نقل و پایانه ها، میراث فرهنگی، اوقاف و امور خیریه،شرکت پخش فرآورده های نفتی و ستاد اقامه نماز برای آماده سازی فضاهای اقامه نماز برای اجلاس سراسری نماز در خوزستان خبر داد.

رییس ستاد اقامه نماز خوزستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسری نماز در اهواز در روزهای ۱۰و ۱۱دی ماه ۱۳۹۳فرصتی مغتنم برای تعمیق فرهنگ نماز در استان است.

'سیدموسی بلادیان' گفت: این اجلاس برکات زیادی برای مردم خوزستان خواهد داشت و همه باید برای برگزاری این اجلاس مهم که با پیام مقام معظم رهبری گشایش می یابد همت کنند.

تاکنون دو نشست تخصصی با حضور استاندار خوزستان و معاونان و مدیران کل دستگاه های اجرایی به منظور برگزاری بهتر بیست و سومین اجلاس سراسری نماز در اهواز برگزار شده است.

نظر شما