شناسهٔ خبر: 72839 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

«پایداری» باید به ائتلاف و همبستگی با جامعتین فکر کند/ اصولگرایان با ائتلاف پیروز می شوند

سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر این‌که پایداری ها هم باید از جامعتین تبعیت کنند، تصریح کرد: اصولگرایان باید خود را با متر و معیار جامعتین بسنجند، نه این‌که جامعتین خود را با معیار دیگر اصولگرایان بسنجد.

به گزارش نماینده سید کمال الدین سجادی در گفت‌وگو با ایسنا، تاکید کرد : اگرچه شخصیت‌ها در بین اصولگرایان موثر هستند، ولی مهم جایگاه گروه‌های مرجع یعنی جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است.

وی با بیان این‌که اصولگرایان حرف‌شنوی و ارتباط ارگانیک از گروه‌های مرجع خود دارند گفت: در حال حاضر این جامعتین هستند که زعامت اصولگرایان را بر عهده دارند و نه یک شخص خاص. در واقع تبعیت ما از جامعتین است و ما جامعتین را زعیم خود می‌دانیم.

وی گفت: در این بین پایداری‌ها باید با توجه به این‌که همبستگی و همگرایی اصولگرایان در این برهه از زمان از هر زمان دیگری بسیار اهمیت حیاتی دارد، از منافع گروهی و صنفی و سازمانی خود کوتاه بیایند و به ائتلاف و همبستگی با جامعتین فکر کنند.

سجادی با تاکید بر این‌که پایداری ها هم باید از جامعتین تبعیت کنند، تصریح کرد: اصولگرایان باید خود را با متر و معیار جامعتین بسنجند، نه این‌که جامعتین خود را با معیار دیگر اصولگرایان بسنجد. درواقع ما هستیم که باید خود را با جامعتین تطبیق دهیم و در این بین پایداری‌ها مستثنی از این موضوع نیستند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار کرد: اتفاقی که در انتخابات ریاست جمهوری گذشته رخ داد درس عبرتی شد و به خاطر همین موضوع معتقدم که پایداری‌ها در مسیر پیش‌رو تحت لوای جامعتین حرکت خواهند کرد و هماهنگ با جامعتین مسیر خود را ادامه می‌دهند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: معتقدم اگر اصولگرایان این بار هماهنگی و انسجام و همبستگی نداشته باشند باخت با آن‌ها خواهد بود و تفرق و تشتت ثمر می‌آید. ضمن اینکه نباید این نکته را دور از نظر داشت که این همگرایی اصولگرایان بود که باعث موفقیت آن‌ها در انتخابات مجلس گذشته شد و با همین همگرایی و انسجام در مسیر پیش‌رو می‌توان موفق بود.

نظر شما