شناسهٔ خبر: 72805 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پایان تصویربرداری فیلم ویدئویی «زیبا»/ داستان رویاهای کودکی روستایی

زیبا تصویربرداری فیلم بلند ویئویی «زیبا» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی کوه کن با داستانی درباره رویاهای کودکی روستایی به پایان رسید

به گزارش نماینده به نقل از فارس، فیلم بلند ویدیویی «زیبا» در شهریور ۹۳ پروانه ساخت خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران دریافت کرد، مراحل پیش تولید خود را آغاز، و مراحل تصویربرداری خود را در ۲۰/۷/۹۳ در ارتفاعات عمارلوی شهرستان رودبار،روستاهای چهارمحل، به پایان رساند.

فیلم بلند زیبا به نویسندگی و تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی کوه کن مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند و تلاش دارد در جشنواره فجر حضور یابد.

فیلم زیبا ، با محوریت کودک و نوجوان و جهان کودکان محروم اما مستعد ،به موانع و تلاشهایی اشاره دارد که در مسیر زندگی آنها قرار گرفته و قصه ی فیلم از کودکی حرف میزند که رویایش اگر رویای کودکان شهر بود ، بدست آوردن آن شاید رویا نمی بود.اما تلاش و استعدادش از بسیاری از  کودکان شهر به مراتب بیشتر است.

عوامل فیلم عبارتند از:نویسنده و کارگردان: مجتبی کوه کن،دستیارکارگردان و برنامه ریز:عباس آستانه- مدیرتصویربرداری:مهدی کوه کن-طراح صحنه و لباس:زهراعزیزی-مدیرصدابرداری:امیرکوه کن-تصویربردارپشت صحنه:لیلاعزیزی-عکاس:محمدرضاخورشیدی-بازیگران: وحید رجب پور- عباس آستانه-آیدا مرادی و تهیه کننده:مجتبی کوه کن.

مجتبی کوه کن متولد رشت،دانش آموخته کارگردانی سینما،مدرس انجمن سینمای جوانان گیلان،مدیرعامل شرکت سینمایی ایده پردازان معاصر است و کارگردانی فیلمهای مستند ماهی در بم،مرداب،رها، فیلم داستانی پیرمرد، وفیلم تجربی سرزمین همسرم و... نویسنده فیلمنامه های بلندی چون زیبا، جا ده تاریکی،مرد،خانه،باستانی‌ها و...،تصویربرداری و تدوین بسیاری از آثار کوتاه و حضور در بسیاری از جشنواره ها و کسب جوایز مختلف در بخشهای مختلف در کارنامه کاری وی دیده می شود.

 

نظر شما