شناسهٔ خبر: 72764 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

تاسوعا و عاشورا مترو تهران رايگان است

مديرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد که در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، خدمات رسانی در این ناوگان رایگان است.

به گزارش نماینده به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه، محسن نايبي با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: تاسوعا و عاشوراي حسيني همواره ميان مردم ايران جايگاه ويژه اي داشته و تمام ايرانيان در اين روز با حضور پرشور در مساجد، هيئات، تكايا و دسته هاي عزاداري ارادت خود را به سرور و سالار شهيدان اعلام مي كنند.

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه با اشاره به حضور عزاداران در مساجد، تكايا و هيئات  و به تبع آن افزايش سفرهاي درون شهري در اين دو روز افزود: خدمات رساني تمامي خطوط و ايستگاه هاي مترو در روزهاي دوشنبه ۱۲ و سه شنبه ۱۳ آبان رايگان كرده است.

نايبي همچنين ضمن گراميداشت روز ۱۳ آبان  با بيان اينكه مترو تهران  در اين روز آمادگي كامل براي انتقال راهپيمايان و عزاداران جهت شركت در مراسم اين روز را دارد، تصريح كرد: در اين روز قطارهاي فوق العاده براي جابجايي سريعتر مسافران اعزام مي شود.

لازم به ذكر است كه مترو تهران از ششم آبان به مناسبت ايام سوگواري اباعبدالله الحسين (ع) مدت فعاليت قطارها را در تمام خطوط تا ساعت ۲۴ تمديد كرد كه اين برنامه حركت تا پنجشنبه ۱۵ آبان ادامه خواهد داشت.

نظر شما