شناسهٔ خبر: 72695 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مهلت ثبت نام برای حضور در پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب کاربردی تمدید شد

نمایشگاه کتاب عضو هیأت مدیره انجمن ناشران دانشگاهی از تمدید مهلت ثبت نام برای پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب کاربردی خبر داد و گفت: ناشران متقاضی می‌توانند تا پایان هفته جاری برای شرکت در این نمایشگاه ثبت نام کنند.

به گزارش نماینده علی اکبر تورانیان عضو هیئت مدیره انجمن ناشران دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب کاربردی اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۶۳ ناشر ثبت نام کرده‌اند.

وی در ادامه ضمن اشاره به اتمام مهلت نام نویسی ناشران برای حضور در پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب کاربردی که در مصلای امام خمینی برگزار می شود، ابراز داشت: مهلت نام نویسی به اتمام رسیده، اما به این دلیل که این نمایشگاه از سوی انجمن ناشران دانشگاهی برگزار می‌شود و از سوی دیگر تعطیلات ایام عزاداری را پیش رو داریم بر این اساس تا پایان هفته جاری ناشران می‌توانند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

تورانیان به مشارکت بالای ناشران برای این نمایشگاه اشاره و ضمن بیان اینکه تا اواخر هفته آمار نهایی تعداد ثبت نام کنندگان مشخص خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به تمدید مهلت ثبت نام امیدواریم تا پایان هفته ناشران متقاضی بتوانند برای حضور ثبت نام کنند تا آمار دقیق اواخر هفته اعلام شود.

پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب کاربردی از ۲۴ تا ۲۹ آبان مصادف با هفته کتاب در مصلای امام خمینی برپا خواهد شد.

 

 

نظر شما